Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
jelikož nekomunikujete se zákazníkem, obrátil jsem se na vaši firmu tímto způsobem.
Můj otec, váš odběratel, v dobré víře, mi objednal na mé jméno Vitamín D3 na rok zdarma za 49 Kč.
Objednávky ID 2102509033 z 12.2.2021 a ID 2103750289 z 8.3.2021
mi do této chvíle nedorazily.
Byly mi zaslány pouze upomínky na zaplacení neuhrazeních faktur v hodnotě 49 Kč.
K tomu 12.4.2021 mi došla SMS, že mám v nejbližší době očekávat balíček s produktem, který jsem si údajně objednal.
Žádám vás proto o zrušení veškerých objednávek na mé jméno a o vymazání mých osobních údajů z vaší společnosti NaturaMed.
Prosím o zaslání potvrzení, že veškeré objednávky byly zrušeny a mé údaje vymazány. Nepřeji si nadále nic zasílat od vaší společnosti.
Děkuji Stanislav Jevický
Žádám o zrušení veškerých objednávek a odstranění mých osobních údajů.
|
Tweet |
Pokud nebyla spotřebiteli doručena žádná zásilka se zbožím, není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejko) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).
Vážený pane Jevický,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že tak, jak uvádíte, naše společnost obdržela objednávky produktu Vitamín D3 VitaSolaris a také produktu FlexiMed. Na základě těchto objednávek byly produkty odeslány, s termínem doručení 17.2., respektive 12.3.2021. Uvádíte, že jste žádný produkt neobdržel, pohledávka ve výši 49,- Kč byla tedy stornována. V našem systému od Vás však evidujeme úhradu ve výši 49,- Kč, související s produktem VitaSolaris. Informaci o tom, že Vám produkty nebyly doručeny jsme od Vás dříve bohužel neobdrželi. Zaslané prohlášení může být použito ve věci reklamace u přepravce. Poprosíme Vás o zaslání čísla bankovního účtu, abychom Vám Vaši úhradu ve výši 49,- Kč mohli poukázat zpět. Na závěr mi dovolte Vás informovat, že zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu. Omlouváme se za způsobené potíže.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Dobrý den,
posílám písemnou formou odstranění osobních údajů z vaší databáze a k tomu přikládám číslo účtu k vrácení úhrady 49 Kč.
Děkuji Jevický S.
Vážený pane Jevický,
dovolte mi Vás informovat, že úhradu poukazujeme zpět na Vámi uvedený bankovní účet.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: