Společnost


date4friend AG

Počet nahlášených stížností:187
Z toho za letošní rok:78
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50082Požadované platby za neaktivní VIP účet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.04.2021, před 4 lety

Libor Svoboda

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dne 13.3.2021 jsem se zaregistroval na portálu https://www.ceskybdsmklub.com/ . Chtěl jsem si zakoupit VIP členství, ale na kartě jsem neměl dostatečnou hotovost, tak se platba neprovedla. v aktivaci VIP účtu tedy nedošlo. Následně jsem si to rozmyslel a tento účet jsem nastavil jako zrušený. Tím se účet deaktivoval. Následně mi přišla upomínka, že mám zaplatit za VIP, které ale nikdy nebylo aktivováno. Tedy chtějí peníze za něco, co nikdy nedodali. Pro jistotu, aby byl pokoj, jsem včera 12.4.2021 zaslal žádost o zrušení účtu (který mimochodem není aktivní již od 13.3.2021 nebo 14.3.2021 - teď nevím přesně) a částku, uhradil. Dle mého názoru se ale jedná po naprosté podvodné jednání


Produkt

VIP účet na seznamce


Požadované řešení

Dle mého názoru, by měli peníze vrátit a tato by měla z trhu zmizet, protože se jedná o podvodníky (dle mého názoru, je jejich působení mnohem širší a doplácí na toto beztrestné chování spousta lidí)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2021 14:57, před 4 lety

Z obsahu stížnosti dovozujeme, že si spotřebitel objednal u společnosti placené "VIP členství", za nějž následně neuhradil jeho cenu. Zaplacení ceny za službu je jednou z povinností kupujícího služby. Skutečnost, že za službu nebylo zaplaceno, nemá vliv na trvání závazku ani na trvání povinnosti dlužnou částku uhradit.

Pokud jde o smlouvu o placeném "VIP členství" uzavřenou mezi spotřebitelem a společností, může spotřebitel od této smlouvy odstoupit bez udání důvodu zásadně do 14 dnů od jejího uzavření (§ 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). V takovém případě má společnost povinnost vrátit spotřebiteli všechny platby, které od něj obdržela (s výjimkou upravenou v § 1834 občanského zákoníku).

Pokud lhůta marně uplynula, je možné vztah ukončit výpovědí. Dle obchodních podmínek společnosti je výpověď smlouvy účinná pouze tehdy, je-li zasláno výslovné písemné prohlášení (e-mailem support@mycustomercare.ch nebo poštou). Spotřebitel je ve výpovědi povinen uvést své celé jméno, využitou seznamovací stránku, svou e-mailovou adresu použitou k registraci a své uživatelské jméno. Kromě toho může spotřebitel výpověď učinit i prostřednictvím formuláře pro ukončení smlouvy (dostupný z: https://www.ceskybdsmklub.com/pdf/cancellation.pdf). Při ukončení závazku vypovězením nezaniká (bez dalšího) platební povinnost spotřebitele ohledně objednaného produktu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Společnost date4friend AG se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů skrze tuto platformu, a proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.