Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes (13.4.2021) okolo 14:00 hod. volal na mobil poštovní doručovatel p. Z. z tel. čísla 704 850 143 a informoval, že nepředal zásilku, protože údajně nikdo nebyl doma. Vzhledem k distanční výuce byli doma 3 synové (14, 17 a 22 let),kteří netrpělivě na balík čekali. Navíc ani pes neštěkal. Oznámení o nezastižení ve schránce nebylo a do telefonu mi doručovatel nebyl schopen ani dům popsat. Soudím proto, že doručovatel lhal a vůbec se nepokusil zásilku předat. Celou situaci jsem chtěla okamžitě řešit telefonicky, ale na tel. číslech 603 200 740, 730 580 296 (Depo Rudná), 954 225 219 a 800 104 410 to nikdo nebral nebo bylo dlouhodobě obsazeno a automat hlásil čekání delší než 5 minut. Prosím o potrestání nezodpovědného pracovníka.
Domnívám se, že by se Česká pošta měla omluvit a měla by mě informovat o potrestání poštovního doručovatele. A hlavně by se taková situace neměla opakovat!!!
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.