Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#50087Nedodání zásilky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.04.2021, před 4 lety

Lenka Nytrová

Znění stížnosti

Podvod! Nepřišel vitamín D zdarma


Požadované řešení

Dodání objednávky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2021 08:55, před 4 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.4.2021 11:21, před 4 lety

Vážená paní Nytrová,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že naše společnost obdržela objednávku produktu Vitamín D3 VitaSolaris zaslanou prostřednictvím našich webových stránek dne 18.3.2021. Na základě této objednávky byl produkt odeslán na Vámi uvedenou adresu, s termínem doručení okolo 25.3.2021. Uvádíte, že jste produkt neobdržela, související pohledávka ve výši 49,- Kč byla stornována. Zaslané prohlášení může být použito ve věci reklamace u přepravce. Dovolte mi Vás také informovat, že na základě Vaší žádosti zasíláme opětovně produkt na Vaši adresu.

Děkujeme a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2021 21:56, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.5.2021 22:53, před 4 lety


Lenka Nytrová

Dobrý den, objednávka mi byla společností NaturaMed zaslána znovu a doručena, uhradila jsem požadovanou částku, tj. poštovné 49 Kč. Tím považuji náš obchod za ukončený. Děkuji dTestu za zprostředkování sporu. Nytrová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2021 11:39, před 4 lety

Děkujeme stranám za součinnost a stížnost tímto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.