Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Vážená paní Nytrová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že naše společnost obdržela objednávku produktu Vitamín D3 VitaSolaris zaslanou prostřednictvím našich webových stránek dne 18.3.2021. Na základě této objednávky byl produkt odeslán na Vámi uvedenou adresu, s termínem doručení okolo 25.3.2021. Uvádíte, že jste produkt neobdržela, související pohledávka ve výši 49,- Kč byla stornována. Zaslané prohlášení může být použito ve věci reklamace u přepravce. Dovolte mi Vás také informovat, že na základě Vaší žádosti zasíláme opětovně produkt na Vaši adresu.
Děkujeme a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, objednávka mi byla společností NaturaMed zaslána znovu a doručena, uhradila jsem požadovanou částku, tj. poštovné 49 Kč. Tím považuji náš obchod za ukončený. Děkuji dTestu za zprostředkování sporu. Nytrová
Děkujeme stranám za součinnost a stížnost tímto uzavíráme.