Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#50090Neoprávněně naúčtovaný poplatek.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.04.2021, před 4 lety

Antonín Kofroň

Znění stížnosti

9.4, 10.4. a 13.4.2021 mi byl naúčtován poplatek za internet, který nepoužívám a nemíním tak nadále používat. Chci nadále platit POUZE provolané hovory a zaslané zprávy. Antonín Kofroň.


Požadované řešení

Chci vrátit peníze a zablokovat podobné nabídky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2021 11:46, před 4 lety

Pokud spotřebitel službu využil, ať už záměrně, nebo omylem, je společnost oprávněna si částku za datové připojení účtovat. Pokud k využití služby nedošlo a spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.4.2021 11:55, před 4 lety

Dobrý den,

děkujeme za zprávu.
Využití služby probíhá na základě připojení telefonu k internetu. K tomu v dnešní době může dojít i bez vašeho vědomí, chytré telefony se mohou připojovat pro zjištění dostupných aktualizací atp.
Účtování je v takovém případě v pořádku. Aby k tomu nedocházelo i nadále, je několik možností:

• Upozornění na placený přístup k internetu - aktivujete v samoobsluze Moje O2 (www.mojeo2.cz) nebo odesláním SMS ve tvaru BAP na číslo 999111
• Úplná blokace přístupu k internetu na SIM kartě - můžeme vyřídit telefonicky na 800 02 02 02 nebo takhle online
• Přejmenování nebo smazání přístupového bodu APN internet v nastavení telefonu

Kdybyste měl zájem o kontrolu, nějakou změnu nastavení nebo pomoc, poprosím vás o zaslání čísla spolu s odkazem na tuto diskuzi na email info@o2guru.cz.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2021 22:22, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2021 09:04, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.