Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 25.3.21, 9.4.21, 13.4.21 mi byl naúčtován poplatek za internet, který nepoužívám a ani nemíním tak nadále používat. Chci nadále platit POUZE provolané hovory a zaslané zprávy. Antonín Haas, Štětí
Chci vtátit peníze a zablokovat podobné nabídky.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel službu využil, ať už záměrně, nebo omylem, je společnost oprávněna si částku za datové připojení účtovat. Pokud k využití služby nedošlo a spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Dobrý den,
mrzí nás, že jste měla důvod k vyjádření nespokojenosti.
Každá SIM umožňuje hovory, SMS i připojení k internetu. Podle kontroly se zařízení připojilo k internetu a z tohoto důvodu došlo k zaúčtování denního poplatku. K odečtení došlo korektně. Od 17.5.2021 je na čísle nastavená Blokace proti nechtěnému připojení k internetu a od této doby k připojení nedochází.
Pokud bychom mohli doplnit nějaké další informace, neváhejte se na nás obrátit pomocí e-mailu info@o2guru.cz.
S pozdravem
Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.