Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
objednala jsem si dvoje šaty velikostní tabulka pod výrobkem je míra přes prsa 148cm při velikosti 3xl po dodání šatů jsem zjistila že šaty mají míru přes prsa 130cm velikost 3xl. Dovolila jsem to reklamovat odpovědˇpřišla taková,že jse si špatně objednala a že musím koukat do tabulky pod zbožím atd. na mou odpovědˇže já jsem postupovala správně a že chyba je na jejich straně a to o 18cm jsem dostala odpověd´že mám šaty poslat za své peníze zpět nebo si šaty ponechat a dostat poukázku na další nákup a nebo dostat 50% ceny zboží. Odpověděla jsem, že s tím nesouhlasím a že chci aby mi někdo vysvětlil a přiznal, že to není má chyba ale chyba jejich odpovědˇzřejmě nějaký automat ne na moje otázky ale stále to samé o velikostní tabulce nikdo se nepozastaví nad mou otázkou a to se děje stále stejná odpověd´A NAKONEC SE MNOU NEKOMUNIKUJÍ
dnes byl můj účet vymyzán jako bych si nikdy nic nekoupila a hlavně zmizela celá komunikace mám pouze číslo zákazníka #4336345223 a komunikaci ve svém e mailué
chci vrátit peníze bez vrácení zboží
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat dodání nové bezvadné věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Pokud spotřebiteli v souvislosti s oprávněnou reklamací vznikly náklady např. na poštovné, prodávající je povinen je uhradit, dle § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, jako náklady účelně vynaložené k uplatnění reklamace. Způsob řešení reklamace v tomto případě nemá na vznik nároku vliv.
Pokud by byl prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Spotřebitelka doplnila stížnost následujícím vyjádřením:
Dobrý den, chtěla bych dodat, že můj účet byl obnoven, ale na můj poslední dotaz z 14.4 do dnešního dne žádná odpověd
Věc přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.