Společnost


IntermaxGroup AG

Počet nahlášených stížností:310
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#50104Neoprávněné strhávání 999 Kč z mého účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.04.2021, před 4 lety

Vít Gadlina

Znění stížnosti

Zjistil jsem na účtu operace, které nedokážu identifikovat a považuji je za neoprávněné strhávání vždy stejné částky (999 Kč) obvykle každé 3 měsíce, transakce má vždy SS 6105117364 / KS 1178, ID transakce, VS symbol a ve zprávě v popisu "Místo" se mění, viz níže, dle data stržení peněz:

24.03.2020 VS 205000083, ID 8488683361, Místo: GOPAY *SKYLINK.CZ, LUXEMBOURG

15.04.2020 VS 205000105, ID 8529840092, Místo: InterMaxGroup AG, Wollerau-CH

15.07.2020 VS 205000196, ID 8723465135, Místo: InterMaxGroup AG, Wollerau-CH

15.10.2020 VS 205000288, ID 8924318532, Místo: ONLINE SERVICES INTER, 420777920618

15.01.2020 VS 205000014, ID 9125093062, Místo: ONLINE SERVICES INTER, X§P4U.INFO


Produkt

užívám služby SKYLINK, neoprávněné strhávání začalo podle výpisu platbou za SkyLink, ale podle výpisu plateb nedokážu identifikovat.


Požadované řešení

Požaduji okamžitě zastavit strhávání peněz z mého účtu.
Nejsem si vědom žádné smlouvy podle, které by měly být platby strhávány.
Pokud podobná smlouva existuje, nejsem si jí vědom a žádné služby vědomě neužívám.
Proto v takovém případě žádám o okamžité zrušení takové smlouvy, podle které jsou mi výše uvedené platby strhávány.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2021 09:01, před 4 lety

Společnost IntermaxGroup AG provozuje síť internetových seznamek, na nichž poskytuje placené i neplacené služby. Jelikož ze stížnosti neplyne, zda spotřebitel se společností uzavřel smlouvu, nebo nikoliv, odkazujeme ho tímto naše vyjádření zveřejněná u tohoto subjektu na stránce VašeStížnosti.cz. Skutkový stav většiny stížností je obdobný.

Pokud si je spotřebitel vědom toho, že žádnou smlouvu neuzavřel (= neprovedl žádnou registraci), neexistuje právní titul, na jehož základě může společnost danou částku vymáhat, popřípadě strhávat. V takovém případě lze zvážit blokaci platební karty a využití funkce chargeback.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2021 11:15, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2021 15:35, před 4 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.