Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:782
Z toho za letošní rok:56
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

68%
32%
Toto skore je založeno na 148 stížnostech.

#50112Nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.04.2021, před 4 lety

Andrea Kučerová

Znění stížnosti

Již od 18. 3. (dnes je 15. 4., tedy téměř měsíc) čekám na dodání objednaného a zaplaceného zboží. Na zákaznické centrum se mi podařilo dovolat 2x, však o své zásilce jsem nezjistila žádné relevantní info. Snažila jsem se kontaktovat Lidl i přes e-mail, Facebook, Instagram, Twitter - zbytečné. Nekomunikují, nemám zásilku, ani své peníze. Nemluvě o ztrátě času (několik hodin) věnovaných snaze navázat s Lidlem kontakt.


Požadované řešení

Minimálně očekávám obdržení objednaného zboží, nebo vrácení mých peněz. Od příštího nákupu by mě neodradila omluva/vysvětlení, případně poukaz na nákup, sleva apod. Takový přístup mi přijde neprofesionální a nepřijatelný. Velké zklamání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2021 11:15, před 4 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2021 11:33, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.6.2021 12:33, před 3 lety

Prosíme o uzavření z důvodu dlouhé časové prodlevy vzniklé od přijetí zprávy, uplynula lhůta pro reakci. Děkujeme Lidl.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2021 10:37, před 3 lety

Vyjádření společnosti vykládáme tak, že lhůta, která dle společnosti uplynula, je její vlastní interní lhůta, kterou si sama stanovila pro případy smírného řešení sporů.

Pro úplnost dodáváme, že neuplynula lhůta, kterou společnosti v rámci služby VašeStížnosti.cz poskytujeme my. Stížnost je, resp. do dnešního dne byla, stále otevřená a společnost měla možnost věcně reagovat, což neučinila, resp. odmítla učinit. Stížnost byla zpracovaná dle pravidel služby VašeStížnosti.cz bezodkladně po jejím přijetí.

Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme bez dosažení dohody. Spotřebitel má možnost dalšího postupu, který je popsán v našem prvním vyjádření v této věci, tzn. může kontaktovat oddělení ADR České obchodní inspekce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.