Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#50118Ztráta zasilky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.04.2021, před 4 lety

Ludmila Štefanová

Znění stížnosti

V roce 2020\9 jsem obdržela 2 balicky od spolecnosti Helvetia Apotheke v hodnote 998,-Dcera je prevzala a to je kamen urazu ,ze jsme oba balicky prevzali .23\9 2020 jsem oba balicky dala do jednoho a odeslala zpet .Balicek se mi nevratil ani nedorazil .16\12 Jsem podala reklamaci u České pošta . Jenze Ceska posta Ztratila balicek a Reklamaci uznali a Proplatili 499 ,- co jsem odeslala firme. Vse jsem je informovala pres email Zadala jsem o vymazaní meho Klienskeho cisla ,tel.cisla a emailu . Od Pani prisel email ,ze castku 499 ,- prijali a moje udaje budou vymazani .Jen od firmy prisla uz 2 Upominka na druhou pulku 499 ,- i když ja jsem požadovala za uzavreni .Hlavne to ,že Ceska pošta uznala ,že zasilku ztratila .


Produkt

Vitamini


Požadované řešení

Aby firma Helvetia Apotheke .Danou věc Ztratu balícku uzavřela a nepožaduji po me proplacení castky 589,-
Já nemám balíčky ani firma nemá balíčky a ani se nevratili na mojí adresu .
A hlavně ,aby vymazali moje udaje a už mě nikdy nekontaktovali a nikdy nic neposílali .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2021 11:21, před 3 lety

Ze stížnosti není jasné, zda se jedná o neobjednané plnění, nebo jestli spotřebitelka zboží skutečně objednala.

Spotřebitelka je povinna uhradit pouze cenu za zboží, které si od podnikatele prokazatelně objednala. Pokud si spotřebitelka zboží neobjednala, jedná se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitelka podnikateli na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Podnikatel by v případě sporu musel prokázat, že smlouva byla se spotřebitelkou ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany podnikatele opravdu zaslán.

Pokud si spotřebitelka zboží objednala, pak je možné odstoupit od smlouvy. Od kupní smlouvy uzavřené distančním způsobem je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Pokud tedy spotřebitelka od smlouvy odstoupila a vrátila zboží podnikateli, nemůže podnikatel po spotřebitelce požadovat úhradu kupní ceny.

Co se osobních údajů týče, podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitelky bez jejího souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitelka si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.4.2021 11:28, před 3 lety

Vážená paní Štefanová,

rádi Váš případ prověříme. Jen prosím o Vaši adresu, abychom mohli údaje dohledat. Pod Vaším jménem evidujeme více zákazníků.

S pozdravem
Zákaznický servis Helvetia Apotheke

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.4.2021 11:45, před 3 lety


Ludmila Štefanová

Ludmila Štefanová
Huzova 322
Břidličná 79351

Reakce společnosti

Publikováno
12.5.2021 13:54, před 3 lety

Vážená paní Štefanová,

děkujeme za zaslání údajů. Situaci jsme prověřili a jde o to, že jste obdržela dvě zásilky a uhradila pouze jednu. Pokud došlo ke ztrátě obou zásilek při vrácení, je potřeba dořešit situaci s Českou poštou, aby Vám případně vrátila peníze i za druhou zásilku. Z naší strany proběhlo vše v pořádku - zásilky Vám byly doručeny a byla nám uhrazena pouze jedna a stále evidujeme dlužnou částku, kterou je třeba uhradit.

S pozdravem.

Zákaznický servis Helvetia Apotheke

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2021 16:41, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případě o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.6.2021 08:58, před 3 lety


Ludmila Štefanová

Hodnocení: