Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Neustale si uctujete poplatek za upominku ale ja mam splatnost do 20.dne a uz asi 6.mesic sem opet neobdrzel poukazku na uhradu.tudis opet budu mit sankci 120kc za upominku muzete mi rict kam se mam z uimto problemem obratit.
Zrusit poplatek za upominku jelikoz nejsem na vine
|
Tweet |
Protože spotřebitel ví, kdy je splatnost jednotlivých splátek, měl by co nejvíce eliminovat následky nedoručení poukázky. Doporučujeme tedy řešit tento stav ihned přímo se společností, případně si zvolit jiný typ platby. V tomto případě také záleží na skutečnosti, zda se výše splátek liší a spotřebitel musí čekat na jejich vyčíslení nebo zná všechny potřebné údaje pro platbu a může ji učinit vyplněním nové poukázky.
Dále může být problém na straně České pošty. Doporučujeme tedy kontaktovat společnost Home Credit a.s. a zjistit, kde se problém nachází.
Společnost Home Credit a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.