Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
PŘEPIS KOUNIKACE S ČESKOU POŠTOU, PŘI ŘEŠENÍ STÍŽNOSTÍ.
Dobrý den,
zásilka LT515532738NL dosud nebyla doručena. Dle informací ,,leží,, JIŽ SKORO MĚSÍC v centru v Ostravě. Tam se nedovoláte, ani z pošty v Karviné. Je to údajně normální. Normální ale určitě není, aby zásilka přeletěla půl světa za kratší dobu, než je doručení z Ostravy do Karviné.
Může mi to někdo vysvětli? Prosím, řeči o kovidu, vynechte.
Děkuji.
ODPOVĚĎ
Dobrý den,
velmi lituji, ale obyčejné zásilky se během přepravy datově neevidují, nelze proto bohužel zjistit, kde se zásilka v tuto chvíli nalézá.
Doporučuji Vám proto kontaktovat odesílatele.
Lituji, že Vám nemohu podat příznivější zprávu a omlouvám se za způsobené nepříjemnosti.
S pozdravem
RE
Dobrý den p. XXXXXXXX,
pokud jsem to dobře pochopil, odesílatel má řešit uloženou zásilku v Ostravě od 19.3.2021?
To myslíte vážně, že bude řešit problémy České pošty? Že je zásilka v Ostravě mi potvrdili i na poště v Karviné, když jsem se začal zajímat kde se nachází. Slušně řečeno, obchodník odeslal, ať se stará?
Pošta dává ruce pryč? Takto určitě ne, já jsem plátce přepravy a případně cla a zásilka se již nachází v ČR. Neznám Vaše ,,pravomoce,, co můžete či nemůžete udělat, ale obchodník to jistě dělat nebude, aby řešil dopravu z Ostravy do Karviné.
Pokud nemůžete tuto situaci řešit, nebo postoupit někomu kompetentnímu,
dovolím si naši konverzaci odeslat na ředitelství České pošty, k vyjádření a dořešení.
Tohle je naprosto nepřijatelné.
Bez odpovědi.
podvodni kamera s WIFI přenosem, cena 102 USD, Podpora APP: Systémy Android 4.01+ a IOS, podpora sledování času, fotografování, nahrávání videa. Tato podvodní rybářská kamera Pomocí bezdrátové technologie bezdrátového signálu 2,4 G Wi-Fi je stažena softwarová aplikace ZDARMA z obchodu App Store a pracuje se systémy Android i IOS, umožňuje prohlížení v reálném čase, fotografování, nahrávání videa, užívání podvodního světa. 1) S fotografickým čipem s vysokým rozlišením a objektivem s vysokým rozlišením, jasný obraz. 2) S LED zvýraznění 3) LED nočního vidění lze upravit, může se vypnout podle vnějšího prostředí. 4) Se speciálním kabelem 15/30/50 m, vodotěsným, antikorozním a odolným proti tahu, standardní kabel je 15 m. 5) Podpora maximálně 4 mobilních zařízení APP současně, jednoduché ovládání. 6) Může fotografovat. 7) S funkcí nahrávání bude záznam videa uložen na mobilní telefon, můžete je kdykoli zobrazit. 8) Tento produkt je podvodní kamera, lze ji použít pro veškerý podvodní dohled a video rybolov atd.: Sledování podvodního chovu, monitorování rybolovu, sledování pod vodou, podvodní dobrodružství, video rybolov. Specifikace Parametr programu Fotoaparát: vysoké rozlišení Zaostření (mm) 2,5 mm Vodotěsný IP68 Průměr kabelu) 2 mm Světelný zdroj kamery 12 LED s vysokým, zatímco světlo (nastavitelné) Hloubka: 15 m (volitelná délka čáry) Fotoaparát obrázek Barva Monitorujte barvu obrazu Vstupní napětí kamery 12VDC Nabíječka AC100-240V DC12.6V 1000MA Baterie Lithiová baterie 12V4500MA Provozní teplota -20—60 stupňů Skladovací teplota -30—80 stupňů Součásti produktu a příslušenství 1) Bezdrátový vysílač (BEZ baterie) * 1 2) 5V / 1A nabíjení * 4) Fotoaparát * 1 5) Plovák * 1 6) Plastový kroužek * 8 7) Kovové spony * 8 (4 typ) 8) Ruční * 1
1.Doručení zásilky, kompenzace.
2.Uhrazení veškerých nákladů při nedoručení zásilky, včetně nákladů spojených s administrativou, vymáháním a dalších.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.