Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den, mám u vás mít neomezená data. Jsem v zahraničí tedy 65 GB. Vaší chybou v systému mi data za pár dni došli protože jsem měl nastaveno od vás jen 20GB. Dnes jsem se po trech dnech konečně dovolal na vaši linku. Zde jsem prijal uprimnou omluvu od vašeho calk centra s tím, že už je 7 hodin a behem zítřka bude vše napraveno. Zajimalo by mě, kdo z vás pojede ke mě domů vysvetlit to samé mé dceři které jsem slíbil, že budu každý večer po práci volat, že dnes volat nemohu. Nebýt spolupracovníka, tak jsem slib nedodrzel. Ujistil jsem se, že se na vás nedá spolehnout. Jsem 700 km od domova a jediný co od vás chci jsou data, abyvh mohl volat své 2 lete dceři domů. Nejste schopni to zajistit. Tedy, rád bych napsal je mi líto, ale opravdu není. Na konvi měsíce se vracím domů a vasi smlouvu vypovídám a přecházím k jinému operatoru. Vaše chování k zákazníkům je pro mě nepochopitelné a špatné. Nikomu by to v práci nepomohlo. Jen telekomunikace si mohou dělat co chtějí. S uprimnou radostí že jste mě po těch letech svou vlastní hloupostí konečně přesvědčili k odchodu vám teď píšu své konečné s bohem. Daniel Forro. Naštvaný (brzy bývalý) zákazník.
Data
Jeďte koupit jako omluvu mé dceři plyšového pejska aspoň metr velkýho. Díky
|
Tweet |
Pokud není možné službu využívat nebo ji využívat jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel může v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Forro, mrzí mě vzniklé komplikace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.