Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15. 4. 2021 jsem si objednala jídlo ze zlínského Mc'donaldu přes společnost DámeJídlo. V momentě, kdy mi zazvonil telefon, nestihla jsem ho zvednout, ale věděla jsem, že je to kurýr z výše napsané společnosti. Do půl minuty jsem stála před barákem a vyhlížela auto s kurýrem - nikde nikdo. Říkala jsem si, že asi volal, že vyjíždí a tak jsem čekala, čekala jsem 20 minut a nikdo nikde. Tak jsem šla zpět do bytu pro telefon, abych kurýrovi zavolala, jestli náhodou nestál někde jinde, protože před barákem nebyl. Slečna kurýrka mi oznámila, že přejížděla z jednoho vchodu k druhému a nikdo nikde nestál (pokud by přejížděla, jak zmiňovala, určitě bych si všimla, že tam auto stojí či odjíždí, obzvlášť ve večerní hodině - +- 21 hod. Řekla mi, že s objednávkou už se nedá nic dělat, že odjela domů, protože ji skončila směna a že si můžu bezplatně objednat jídlo v jiný den, že předá dané info na linku do Prahy. Odtud jsem se dozvěděla, že se s tím nedá nic dělat. Jídlo bylo předem zaplaceno a šlo o částku kolem 550 Kč. Dle mého názoru to bylo tak, že slečna kurýrka mi zavolala od restaurace, že vyjíždí, ale když jsem jí to nezvedala, ani na místo dovozu nedorazila. Jinak nevím, jak si tohle vysvětlit. Každopádně jsem si objednávala u této společnosti poprvé a u jiných se mi tohle nikdy nestalo. Vždy alespoň minutu, dvě kurýr čekal.
vrácení peněz
|
Tweet |
Nebyl-li spotřebiteli doručen výrobek či služba, kterou si od společnosti objednal, a vyplývá-li z povahy závazku (či z informací uvedených při objednávce výrobku či služby), že na pozdním plnění nemůže mít spotřebitel zájem, zaniká závazek prodlením dlužníka. V takovém případě smlouva zanikne a společnost je povinna spotřebiteli vydat to, co od něj přijala.
Pokud tak společnost neučiní ani poté, co ji k tomu spotřebitel vyzval, má spotřebitel právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.