Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Chtěla bych napsat nespokojenost s dopravcem ohledně objednaného zboží. Nejdříve mi dopravce není schopen napsat e-mail ani SMS že balíček nebudou doručovat a z jakého důvodu. Nakonec jsme tento problém řešila přímo na centru pro zákazníky u Mall.. Dnes mi dopravce dovezl objednávku a za prvé mi od něj nepřišla žádná SMS nebo e-mail o tom že mi budou doručovat balíček a za druhé když mi pan řidič volal že je za barákem tak sem mu řekla že za chvíli sem dole.. po asi dvou minutách mi volal znova kde sem a když s přišla dolů tak balíček ležel na chodníku a pan řidič seděl v autě a jen mi řekl jestli si jdu pro balíček a odjel.
Žádám vás o řešení tohoto problému s dopravcem
|
Tweet |
Pokud smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.