Společnost


NIKE Retail B.V., organizační složka

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50153Reklamace, která trvá příliš dlouho a prodejce nekomunikuje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.04.2021, před 4 lety

Tomáš Buriánek

Znění stížnosti

Dobrý den,
v prosinci jsem měl na reklamaci obuv v Prague Outlet Arena Štěrboholy, po 30ti dnech jsem kontaktoval prodejnu s tím, že chci vědět výsledek reklamace, jelikož mě nikdo nekontaktoval. Nikdo mi to nezvedl, tak jsem zavolal přímo na Prague Outlet Štěrboholy a tam mi řekly, že mám napsat na e-mail, tam jsem napsal a odpověď mi nepřišla. Po měsíci (cca 90 dnech od reklamace) mi přišla zpráva s tím, že reklamace bude uznána a o výměně nebo vyzvednutí peněz budu informován. Tak jsem zase psal e-mail, zda nemohou zaslat peníze na účet (3x) a od února žádná odezva. Bude to už skoro 6 měsíců. Mám právo na nějáké odškodnění za reklamaci, která trvá takto dlouho?
Děkuji.


Produkt

Boty Nike Air Max 270 ENG, číslo reklamace 141


Požadované řešení

V první řadě dostat peníze, které již měli být dávno odeslány a za to dlouhé čekání slevu/voucher do obchodu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2021 20:46, před 4 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitel vyzval, má spotřebitel právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

Nevyřízení reklamace ve výše uvedené lhůtě je rovněž přestupkem, za který může být prodávajícímu udělena pokuta. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2021 13:47, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2021 13:29, před 4 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.