Společnost


www.airydress.com

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50158Zboží neodpovídá reklamním obrázkům, materiálem ani velikostí OBJ. 032830371614

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2021, před 4 lety

Michaela Fuksová

Znění stížnosti

Dobrý den,

z objednávky č.032830371614
jsem velmi nepokojena s produkty:
Long Sleeve Stand Collar Buttons Pockets Coats (1715620738)
Barva = Žlutá VELIKOST=M
347 Kč - neodpovídá vůbec uvedenému obrázku ani střihem ani materiálem a objednaná velikost je úplně mimo (objednala jsem M, ale ve skutečnosti je toto velikost tak XL nebo XXL.... je to nenositelné, horší jak z nějaké prodejny z druhé ruky

LONG SLEEVE STAND COLLAR PRINT BUTTONS BLAZERS COATS (1715607536)
Barva = Modrá obloha VELIKOST=M
391 Kč - taktéž neodpovídá uvedenému obrázku ani střihem ani materiálem, vypadá velmi levně nevkusně.

LONG SLEEVE ROUND NECK BUTTONS COATS (1715685435)
Barva = burgundské VELIKOST=M
391 Kč - velikostně neodpovídá - velikost M je spíše XL pro někoho s výraznou nadváhou.


Produkt

Long Sleeve Stand Collar Buttons Pockets Coats (1715620738) Barva = Žlutá VELIKOST=M; LONG SLEEVE STAND COLLAR PRINT BUTTONS BLAZERS COATS (1715607536); LONG SLEEVE ROUND NECK BUTTONS COATS (1715685435)


Požadované řešení

Dobrý den,

za zboží bych buďto požadovala vrátit peníze anebo dostat slevu, zasílat toto zboží na adresu do Belgie mi přijde zbytečné (1715620738)+(1715620738) je nenositelné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2021 12:11, před 4 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webu zjistíte, kdo je provozovatelem webu, na kterém funguje e-shop a další informace, která Vám mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit rovněž orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2021 11:00, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2021 12:19, před 4 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.