Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
z objednávky č.032830371614
jsem velmi nepokojena s produkty:
Long Sleeve Stand Collar Buttons Pockets Coats (1715620738)
Barva = Žlutá VELIKOST=M
347 Kč - neodpovídá vůbec uvedenému obrázku ani střihem ani materiálem a objednaná velikost je úplně mimo (objednala jsem M, ale ve skutečnosti je toto velikost tak XL nebo XXL.... je to nenositelné, horší jak z nějaké prodejny z druhé ruky
LONG SLEEVE STAND COLLAR PRINT BUTTONS BLAZERS COATS (1715607536)
Barva = Modrá obloha VELIKOST=M
391 Kč - taktéž neodpovídá uvedenému obrázku ani střihem ani materiálem, vypadá velmi levně nevkusně.
LONG SLEEVE ROUND NECK BUTTONS COATS (1715685435)
Barva = burgundské VELIKOST=M
391 Kč - velikostně neodpovídá - velikost M je spíše XL pro někoho s výraznou nadváhou.
Long Sleeve Stand Collar Buttons Pockets Coats (1715620738) Barva = Žlutá VELIKOST=M; LONG SLEEVE STAND COLLAR PRINT BUTTONS BLAZERS COATS (1715607536); LONG SLEEVE ROUND NECK BUTTONS COATS (1715685435)
Dobrý den,
za zboží bych buďto požadovala vrátit peníze anebo dostat slevu, zasílat toto zboží na adresu do Belgie mi přijde zbytečné (1715620738)+(1715620738) je nenositelné.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webu zjistíte, kdo je provozovatelem webu, na kterém funguje e-shop a další informace, která Vám mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit rovněž orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.