Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:378
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 32 stížnostech.

#50161Neoprávněné naúčtování poplatku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2021, před 4 lety

Šárka Hrubá

Znění stížnosti

Dne 13.4.2021 v 17:51 hod. mi byla neoprávněně účtována platba ve výši 99,- Kč.
Nikdy jsem Vaši společnost o nic nežádala ani jsem ji neznala.
Informovala jsem o této platbě u svého operátora Vodafane.
Tímto žádám o vysvětlení a navrácení požadované dané částky.
Děkuji Hrubá Šárka


Požadované řešení

Navrácení dané částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2021 13:15, před 4 lety

Společnost ComGate Payments, a.s., je v případě těchto plateb pouze technickým zprostředkovatelem. Problematického jednání se tedy dopouští poskytovatel služby, resp. prodávající, který touto cestou inkasuje platbu. Společnost ComGate Payments, a.s., však ráda poskytne spotřebitelům součinnost při řešení reklamace a při komunikaci s konkrétním poskytovatelem služby (prodávajícím).

Následující vyjádření se tedy týká poskytovatele služby (prodávajícího), nikoli toho, kdo technicky zajišťuje platbu. Stížnost však ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebiteli poskytnout součinnost s řešením problému.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že poskytovatel služby porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.4.2021 08:38, před 4 lety

Dobrý den, společnost ComGate payments je pouze technickým zpracovatelem řešení platby formou sms. Je potřeba reklamovat danou částku přímo u společnosti u které platba proběhla. Pokud chcete, obraťte se na naší zákaznickou linku: telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 18:30 hod), můžeme reklamaci vyřešit za vás a částku vám rovnou vrátit. Pěkný den, tým ComGate payments

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.4.2021 14:59, před 3 lety


Šárka Hrubá

Dobrý den, nesouhlasím z odpovědí. Nic jsem nežádala a opět opakuji Vaši společnost
neznám. Proto žádám neoprávněný poplatek za nic, vrátit.
Děkuji Hrubá

Reakce společnosti

Publikováno
27.4.2021 16:17, před 3 lety

Dobrý den paní Hrubá, pokud žádáte o reklamaci, neuvedete telefonní číslo ani bližší informace, nemůžeme reálně celou věc řešit. V takovém případě Vás požádám o zaslání a uplatnění reklamace přímo u poskytovatele, který službu/aplikaci, Vámi aktivovanou, poskytuje. Pokud máte zájem využít Nás jako prostředníka a bude se jednat o partnera kterému technologicky služby zajišťujeme, rádi pomůžeme. V takovém případě Vás požádám o kontakt zákaznické podpory.
Pokud nemáte zájem nás kontaktovat, žádám správce dTest o zastavení této reklamace nebo převedení reklamace na společnost u které klientka službu reklamuje.
Hezký den, tým ComGate payments

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2021 23:13, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.5.2021 08:53, před 3 lety


Šárka Hrubá

Hodnocení: