Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 13.4.2021 v 17:51 hod. mi byla neoprávněně účtována platba ve výši 99,- Kč.
Nikdy jsem Vaši společnost o nic nežádala ani jsem ji neznala.
Informovala jsem o této platbě u svého operátora Vodafane.
Tímto žádám o vysvětlení a navrácení požadované dané částky.
Děkuji Hrubá Šárka
Navrácení dané částky.
|
Tweet |
Společnost ComGate Payments, a.s., je v případě těchto plateb pouze technickým zprostředkovatelem. Problematického jednání se tedy dopouští poskytovatel služby, resp. prodávající, který touto cestou inkasuje platbu. Společnost ComGate Payments, a.s., však ráda poskytne spotřebitelům součinnost při řešení reklamace a při komunikaci s konkrétním poskytovatelem služby (prodávajícím).
Následující vyjádření se tedy týká poskytovatele služby (prodávajícího), nikoli toho, kdo technicky zajišťuje platbu. Stížnost však ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebiteli poskytnout součinnost s řešením problému.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že poskytovatel služby porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Dobrý den, společnost ComGate payments je pouze technickým zpracovatelem řešení platby formou sms. Je potřeba reklamovat danou částku přímo u společnosti u které platba proběhla. Pokud chcete, obraťte se na naší zákaznickou linku: telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 18:30 hod), můžeme reklamaci vyřešit za vás a částku vám rovnou vrátit. Pěkný den, tým ComGate payments
Dobrý den, nesouhlasím z odpovědí. Nic jsem nežádala a opět opakuji Vaši společnost
neznám. Proto žádám neoprávněný poplatek za nic, vrátit.
Děkuji Hrubá
Dobrý den paní Hrubá, pokud žádáte o reklamaci, neuvedete telefonní číslo ani bližší informace, nemůžeme reálně celou věc řešit. V takovém případě Vás požádám o zaslání a uplatnění reklamace přímo u poskytovatele, který službu/aplikaci, Vámi aktivovanou, poskytuje. Pokud máte zájem využít Nás jako prostředníka a bude se jednat o partnera kterému technologicky služby zajišťujeme, rádi pomůžeme. V takovém případě Vás požádám o kontakt zákaznické podpory.
Pokud nemáte zájem nás kontaktovat, žádám správce dTest o zastavení této reklamace nebo převedení reklamace na společnost u které klientka službu reklamuje.
Hezký den, tým ComGate payments
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: