Společnost


Compar S.p.A.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50163Reklamace bot

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2021, před 4 lety

Petra Jiřištová

Znění stížnosti

Dobry den,

Z důvodu vládního nařízení jsou prodejny AW Lab zavřené. Česky e-shop nemají a ani CZ kontakt. Potřebovali bychom boty reklamovat. Prodejny jsou zavřené 6mesicu a brzy nám záruka projde.

Dekuji


Produkt

Sportovní panska obuv


Požadované řešení

Radu jak přistupovat pripadne informace nač máme nárok.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2021 16:21, před 4 lety

Reklamovat zboží lze i prostředky umožňujícími dálkovou komunikaci. Lze tedy společnosti oznámit uplatnění nároků z vadného plnění např. skrze kontaktní e-mail či zasláním doporučeného dopisu na pobočku prodejce. V tomto oznámení je vhodné popsat vady výrobku a navrhnout požadované řešení, lze přiložit i ilustrační video či fotografie vady. Prodávající pak na základě popisu může reklamaci (rovnou) vyhovět, anebo si od spotřebitele zboží vyžádat k posouzení vady. Třicetidenní lhůta pro vyřízení reklamace v těchto případech běží ode dne uplatnění reklamace prostředkem umožňujícím dálkovou komunikaci; při případné přepravě zboží se lhůta staví po dobu této přepravy.

Co se společnosti BAŤA a.s. týče, dle stanoviska Ústředního inspektorátu ČOI ze dne 22.5. 2015, sp.zn. ČOI 58194/15/O100-OP/400, jedná se o franchisora (tzn. subjektu, který poskytuje franchisantovi za úplatu svou licenci, návody, postupy, zázemí atp.). V takovém případě je rozhodující, s kým spotřebitel uzavřel smlouvu. Vzhledem k tomu, že společnost Compar S.p.A. vystupuje jako samostatný podnikatel s vlastním podnikatelským oprávněním, může spotřebitel uplatnit reklamaci jen u toho konkrétního prodávajícího, se kterým uzavřel smlouvu. Spotřebitel tedy nemůže uplatnit reklamaci u společnosti BAŤA a.s.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Itálii), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2021 13:54, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2021 16:30, před 4 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.