Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, neobdržel jsem vitamín D, který je inzerován zdarma (zpoplatněno je poštovné).
vitamín D
Dodání objednávky.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Pokud prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitel vyzve, má spotřebitel právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážený pane Nytro,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že Vaši objednávku produktu Vitamín D3 VitaSolaris evidujeme. Produkt byl odeslán s termínem doručení okolo 8.4.2021. Uvádíte, že jste produkt neobdržel, pravděpodobně Vám ho tedy nedoručila Česká pošta. Pohledávka ve výši 49,- Kč byla stornována. Zaslané prohlášení může být použito ve věci reklamace u přepravce. Na základě Vaší žádosti Vám produkt zasíláme znovu.
Děkujeme a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, dodávka byla na urgenci dodána a po telefoické i mailové dohodě byla ukončena veškerá další činnost vůči spotřebiteli. Děkuji
Děkujeme stranám za součinnost a stížnost tímto uzavíráme.