Společnost


Centrální výběrová řízení a.s.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#50170Výpověď smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2021, před 4 lety

Beata Grobelná

Znění stížnosti

Dobrý den,maminka nevědomky slouhlasila s využitím vaších služeb,dote´d jí,ale písemně nepříšlo nic.Nyní je ve vážném zdravotním stavu o podává výpověď smlouvyna adresu,kterou jsme našli na internetu.Již dne 16.4 byla v bytě provedená demontáž plynoměru,kterou Vám dokladáme k výpovědi smlouvy.Děkujeme za kladné vyřízení.


Produkt

telefonní nabídka služeb o energii


Požadované řešení

Písemné vyjádření na email.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2021 14:39, před 4 lety

Společnost Centrální výběrová řízení a.s. je v tomto případě pouze zprostředkovatelem. Zprostředkovateli je vhodné odvolat plnou moc. V souladu s ustanovením § 448 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zmocnění zaniká, pokud ho zmocnitel odvolá. Odvolání je možné učinit jednoduchým oznámením zmocněnci. Jeho obsah by měl jednoznačně a srozumitelně vyjádřit, že si zmocnitel nepřeje být nadále zastupován.

Ohledně případné sankce za odvolání plné moci doplňujeme, že smluvní pokuta sjednaná pouze v obchodních podmínkách, které zde navíc patrně nebyly platně připojeny ke smlouvě, je dle našeho názoru vůči spotřebiteli neúčinná a nelze ji po spotřebiteli vyžadovat. Tento názor opíráme o nález Ústavního soudu ČR vedený pod sp. zn. I. ÚS 3512/11.

Z obsahu stížnosti také vyplývá, že spotřebitel byl při uzavírání smlouvy patrně uveden v omyl. Při prokázání této skutečnosti by mohl spotřebitel namítat neplatnost smluvního ujednání dle § 583 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Pro úplnost dodáváme, že dle zákona č. 458/2000 Sb., energetický zákon, platí, že uzavře-li spotřebitel (v řešené věci za spotřebitele zmocněnec) smlouvu o dodávkách elektřiny nebo plynu (= smlouvu s dodavatelem), má spotřebitel ze zákona možnost ji vypovědět bez udání důvodu do 15 dnů od zahájení dodávek. Zákon garantuje spotřebiteli možnost zrušit smlouvu bez jakékoliv sankce.

Odvolání plné moci je možné zaslat na adresu společnosti: Prosecká 851/64, Praha, 19000.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (oddělení ADR). Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2021 16:12, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2021 16:27, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.