Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Mám od vás pevný internet s garantovanou rychlostí 100Mgb. Smlouva je vedena na p.Tetikovou Brodce 21 Týnec nad Sázavou, která mě vzala k sobě do Magenty. Abych měl službu levnější. Moje přípojka se nachází na stejné adrese. Byl u mě technik, vše změřil a řekl že rychlost 100Mgb je v pořádku. Objednal router a odjel. Router jse po doručení instaloval dle návodu. Od počátku ovšem nefunguje jak bylo slíbené. Rychlost max.30Mgb.Syn je na internet odkázaný ohledně distanční výuky. Neustále výpadky mají vliv na výuku a horší znamkovani. I mě značně omezuje nefunkční placená služba. Čekal jsem ze strany T mobile nějaké řešení,ale dočkal jsem se max.smsky nebo e mailu s návodem jak restartovat router. Nic z toho nepomohlo. Až mi došla trpělivost a dal jsem výpověď. Ale platbu za něco co neustále nefunguje požadujete každý měsíc. I v době výpovědi kde jsem nechal p. Tetikovou napsat že je to z důvodu nefungovani. Obrátím se se stížnosti na T Mobile na telekomunikační úřad. Necháte si platit za něco co nefunguje.
S pozdravem Beránek Jaroslav
Ukončení smlouvy, vrácení peněz,
Pět měsíců jste neměli zájem přít(poslat technika) a něco řešit.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.