Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.12.2020 jsemna prodejne koupila obuv . V dubnu jsem sla reklamovat o navrat penez zpet. Bylo mi receno ze uctenku nepotrebuji staci mi vypis pladby z uctu. Dnes 17.4.2021 by byl recen opak ze pladbu nemouhou vtatit vzhledem k tomu ze tam mam vice veci nakoupenych. Tohle mi ale nikdo nerekl nejsou schopni dohledat pladbu nic. A polozka 1500 kc coz neni malo. Chci vedet jak to resit
Obuv adidas
Vratit pladbu
|
Tweet |
K uplatnění reklamace není nutné předložit doklad o zaplacení, je to však nejjednodušší cesta, jak prokázat, že zboží bylo zakoupeno u obchodníka. Nemá-li spotřebitelka doklad o zaplacení zboží, musí prokázat jinou cestou, že zboží u prodávajícího zakoupila. K tomu může posloužit například záruční list (pokud byl vydán), specifičností zboží (nikdo jiný jej neprodává), originálním obalem, v krajním případě i svědeckou výpovědí.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.
"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."
Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.