Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Dobrý den,
při posledním nákupu obj č. 437802068 jsme obdrželi zboží, které nesplňovalo Vaše popisy k produktu. Viz foto, které Vám snad budu moct přes tento formulář poslat.
Okamžitě při obdržení roztrhané a špinavé krabice jsem zboží na prodejně rozbalili a zjistili, že popis Vašeho produktu nesouhlasí s kvalitou, kterou jste uváděli. I když jsme věděli, že kupujeme použitou věc, nevěděli jsme, že věc bude v takovém stavu ba dokonce špinavá, neotřená odřená. Byly přibaleny použité náhradní návleky, na produktu byla přilepena žvýkačka a vlasy s chlupy, které byly nalepeny v celém balení produktu viz foto. Zboží bylo neprodleně vráceno, ale nám tímto vznikly náklady na dopravu, čas, stress a přítelkyně nejspíše z důvodu prodeje tohoto špinavého a použitého produktu nemocněla koronavirem.
objednávka číslo 437802068
Požaduji náhradu vzniklých nákladů (např. formou poukazu či slevových kuponů). Omluvu a zlepšení služeb zákazníkům. Nemůžete takto riskovat se zdravím Vašich zákazníků. Jsem Váš věrný zákazník s celou mojí rodinou. Ovšem Vaše postavení ke stížnosti bude rozhodující zda zůstaneme Vašimi zákazníky nadále. Je prokazatelné, že za rok u Vás nakoupím v řádech desetitisíců až statisíců.
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.
V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Co se nákladů na vrácení zboží zpět prodávajícímu týče, tyto náklady nese spotřebitel, nikoliv prodávající.
V případě reklamace má spotřebitel dle § 1924 občanského zákoníku nárok na náhradu tzv. nutných nákladů spojených s reklamací. Těmi jsou poštovné nebo úhrady cestovních nákladů. Spotřebitel je povinen vybrat nejlevnější a v místě kam bylo dodáno dostupný prostředek přepravy. Nelze žádat po prodejci proplacení zbytečně vysokých nákladů, pokud šla doprava k reklamaci vyřešit levněji. Spotřebitel má právo na úhradu těchto nákladů v penězích.
Z obsahu stížnosti nám vyplývá, že spotřebitel neuplatnil reklamaci, ale odstoupil od smlouvy, tudíž nemá právo na náhradu nákladů spojených s odesláním věci zpět prodejci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
za špatnou zkušenost s vyřízením Vaší objednávky se Vám ještě jednou velice omlouváme.
Eviduji, že s Vámi celou záležitost vyřešila kolegyně již 18.04.2021 v rámci komunikace CCT13890779. Věřím, že je tedy vše vyřízeno k Vaší spokojenosti.
Přeji Vám hezký víkend, Veronika, Alza.cz
Přeřazujeme stížnost zpět na spotřebitele, aby se mohl ke stížnosti vyjádřit, popř. ji uzavřít.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.