Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zboží údajně odesíláno po připsání peněz na účet,platba předem,má chyba,vždycky objednávám na dobírku,ale zboží jsem potřebovala a podobné nenašla.Jednalo se o dva taneční kostýmy na Hip-hop pro dcerku,zbytečně vyhozené peníze do vzduchu,zavody již proběhly,ze zbozi mi přišly až teď pouze kalhoty u obou objednávek.Na e- mailu mám zprávu o doručení zboží.Nejen,ze velikost odpovida 2-3 čísla menší,objednávka ani není kompletní.
Číslo objednávky 33183,33184
Kompletní dodání zboží
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat - a to kompletně celou objednávku. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Nebyla-li objednávka splněna jen z části, je možné odstoupit jen od této části. To neplatí za předpokladu, že na sebe jednotlivé části objednávky (funkčně) navazují a splnění jen jedné z částí této objednávky nemá pro spotřebitele význam.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
velice nás mrzí, že tento nákup na webu www.urbantrend.cz neproběhl podle Vašich
představ. Omlouváme se za vzniklé komplikace. Uděláme vše proto, abychom situaci vyřídili
k Vaší spokojenosti.
Pro vysvětlení kontextu uvádíme, že naše společnost spolupracuje přímo se zahraničními
prodejci a díky tomu můžeme nabídnout nízkou cenu zboží a poštovné zdarma. Nabízené
zboží bývá skladem v Asii a i přesto, že většina objednávek dorazí do 14 dní, doba dodání
může být až 60 pracovních dní.
O této specifické dodací lhůtě své zákazníky transparentně informujeme u každého produktu
v části „Doba dodání“. Doslova zde uvádíme:
Maximální doba doručení je 60 pracovních dnů. 90% všeho zboží dorazí již do 30 pracovních
dnů. Spolupracujeme přímo s výrobci a díky tomu Vám můžeme nabídnout nízkou cenu
zboží a dokonce i poštovné zdarma. Zboží je většinou skladem v Asii a doba dodání je proto
o něco delší. Pokud si počkáte, budete mít zboží, které u nás nenajdete!
Pokud nejste spokojená se zbožím, které Vám přišlo, tak nás kontaktujte na adrese podpora@urbantrend.cz. Prověříme Vaši objednávku a určitě najdeme nějaké řešení.
Náš zákaznický servis funguje od pondělí do pátku, od 9.00 do 17.00 hodin. Pokud nám
jakýkoliv podnět zašlete v tuto dobu, vyřídíme ho do 24 hodin, v případě víkendu nebo
svátku se může naše reakční doba posune na další pracovní den.
S pozdravem, reklamační oddělení Urbantrend.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.