Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý deň,
Obdrzala som od VAs produkt ImunoComplex v hodnote 6,99€ s dobou splatnosti 27.4.2021 ktore som si vlastnou volou neobjednala a teda neviem preco ste mi poslali znova dalsi produkt.O tento produkt nemam zaujem a produkt chcem vratit.
Po prečítaní viacero recenzií Vás touto cestou žiadam o odstúpenie od zmluvy a o odstránenie všetkých mojich osobných údajov z Vašej databázy.
Nerada by som od Vás dostávala nevyžiadaný tovar, či ďalšie reklamné letáky a vernostne programy
Ďakujem za kladné vybavenie stažnosti.
Zakaznicke cislo: 2997141
S pozdravom Mária Dzubakova
Imuno complex vitamin
Uplne vymazanie vsetkych osobnych udajov a zrusenie zakaznickeho uctu v databaze spolocnosti
|
Tweet |
Spotřebitel je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od podnikatele prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel podnikateli na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Podnikatel by v případě sporu musel prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany podnikatele opravdu zaslán.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu.
V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Vážená paní Dzubakova,
na úvod upozorním, že žádné zásilky neposíláme bez předchozího souhlasu.
Na výmaz údajů a prověření celé situace máte samozřejmě právo, ale poprosíme Vás o kontaktování slovenské zákaznické linky, kde s Vámi kolegové situaci rádi vyřeší (tel: 02 32 777 788, pracovní doba Po-Pá 8:00-17:00). Vzhledem k tomu, že píšete na české webové stránky, máme přístup pouze do databáze zákazníků na českém trhu a situaci nejsme schopni dořešit.
S pozdravem
Zákaznický servis Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Ukoncena
Dobrý den,
prosíme o uzavření stížnosti, viz komentář spotřebitele.
S pozdravem
Zákaznický servis HelvetiaApotheke
Na základě výše uvedených vyjádření smluvních stran stížnost uzavíráme.