Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#50205Žiadosť o vymazanie všetkých osobných údajov z databázy spoločnosti

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2021, před 4 lety

Marcel Bekes

Znění stížnosti

Dobrý deň,

Obdrzala som od VAs produkt ImunoComplex v hodnote 6,99€ s dobou splatnosti 27.4.2021 ktore som si vlastnou volou neobjednala a teda neviem preco ste mi poslali znova dalsi produkt.O tento produkt nemam zaujem a produkt chcem vratit.

Po prečítaní viacero recenzií Vás touto cestou žiadam o odstúpenie od zmluvy a o odstránenie všetkých mojich osobných údajov z Vašej databázy.

Nerada by som od Vás dostávala nevyžiadaný tovar, či ďalšie reklamné letáky a vernostne programy


Ďakujem za kladné vybavenie stažnosti.

Zakaznicke cislo: 2997141

S pozdravom Mária Dzubakova


Produkt

Imuno complex vitamin


Požadované řešení

Uplne vymazanie vsetkych osobnych udajov a zrusenie zakaznickeho uctu v databaze spolocnosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2021 09:37, před 4 lety

Spotřebitel je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od podnikatele prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel podnikateli na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Podnikatel by v případě sporu musel prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany podnikatele opravdu zaslán.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.4.2021 13:48, před 4 lety

Vážená paní Dzubakova,

na úvod upozorním, že žádné zásilky neposíláme bez předchozího souhlasu.

Na výmaz údajů a prověření celé situace máte samozřejmě právo, ale poprosíme Vás o kontaktování slovenské zákaznické linky, kde s Vámi kolegové situaci rádi vyřeší (tel: 02 32 777 788, pracovní doba Po-Pá 8:00-17:00). Vzhledem k tomu, že píšete na české webové stránky, máme přístup pouze do databáze zákazníků na českém trhu a situaci nejsme schopni dořešit.

S pozdravem
Zákaznický servis Helvetia Apotheke


Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2021 16:03, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.5.2021 16:50, před 4 lety


Marcel Bekes

Ukoncena

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.5.2021 09:13, před 4 lety

Dobrý den,

prosíme o uzavření stížnosti, viz komentář spotřebitele.

S pozdravem
Zákaznický servis HelvetiaApotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2021 09:18, před 4 lety

Na základě výše uvedených vyjádření smluvních stran stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.