Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Neoprávněně účtovaný poplatek za O2TV.
Objednal jsem pouze zrychlení internetu, služba Gladiator a prodávajícímu řekl, že O2 TV nechci. Automaticky mi byl dán tarif stříbrný, jehož součástí prý je O2TV. Po dvou měsících začali účtovat nevyužitou službu. (3dny)
Při objednávce Gladiátor jsme řekli, že O2 TV nechceme, považovali jsme službu za odhlášenou. Až přešla SMS, že musíme O2TV odhlásit, nebo za dva dny platíme. Za 5 dnů jsme začali věc řešit. Operátor věc neuměl vyřešit a řekl, že jsme automaticky něco objednali, což ovšem je podvod, protože jsme řekli už na počátku, že chceme platit 499Kč/měsíc trvale a O2TV nechceme, že tu službu nechceme jsme řekli už na začátku a nevidíme důvod, proč bychom to museli ještě říkat dále. Přesto prodejce nám službu zařadil (asi chtěl premie, ale to je podvod).
Žádáme přestat s podvodnými praktikami a nechceme platit ani poměrnou část za službu, kterou jsme nepoužili.
tel.číslo pevného internetu 286881316, Andrej Michalko
Neúčtovat poplatek a přestat s podvody
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.
Dozorový orgán je oprávněn požadovat po podnikateli, aby ve správním řízení prokázal správnost skutkových tvrzení v souvislosti s obchodní praktikou, jestliže se takový požadavek s ohledem na oprávněné zájmy podnikatele a kteréhokoliv účastníka řízení jeví vzhledem k okolnostem daného případu jako přiměřený. Pokud podnikatel nepředloží požadované důkazy nebo pokud dozorový orgán považuje důkazy předložené za nedostatečné, považují se skutková tvrzení za nesprávná.
Dobrý den,
mrzí mě, že jste měla důvod k vyjádření nespokojenosti a omlouvám se, pokud došlo k nějakému nedorozumění v rámci řešení změny navýšení rychlosti internetu na doma.
Součástí všech nových tarifů Internetu na doma s rychlostí až 50 Mb/s pro stahování (tarif Internet HD Stříbrný) a vyšší je vždy součástí i O2 TV. V základu nabízíme službu O2 TV Modrou, která je v ceně poplatku za tarif internetu na doma s tím, že na 2 měsíce zákazník získá vyšší tarif za cenu nižšího.
Před koncem období jsme vám posílali 15. 4. 2021 SMS zprávu v tomto znění:
Dobrý den, ještě 2 dny si můžete užívat O2 TV Bronzová za cenu nižšího tarifu. Pak budete mít pořád stejný výběr skvělých kanálů plných sportu, filmů a pořadů pro celou rodinu za standardní cenu. Kdyby Vám zvolená kanálová nabídka nevyhovovala, ozvěte se, prosím, na 800 02 02 02. Vaše O2 TV
Jelikož dle vašeho jména nejste majitel služby ani uvedena jako oprávněná kontaktní osoba pro řešení služeb, nemáme však možnost přímo s vámi dořešit reklamaci účtování služby. Prosím, ať se na nás obrátí přímo pan majitel na email info@o2guru.cz s celým tímto popisem a rádi s ním vše dořešíme.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
email je společný, stížnost výše je podána mým jménem vyřešte stížnost,
s pozdravem Andrej Michalko.
Telefon na mne máte.
Dobrý den,
požádám vás, abyste nás kontaktoval přímo na email info@o2guru.cz, pokud si přejete řešit přímo reklamaci účtování služby nebo danou změnu.
Reklamaci můžeme dořešit jen po ověření majitele služby Pro ověření nám také pošlete i datum narození.
Zároveň bych ráda uvedla, že podnět podaný prostřednictvím dTestu, není oficiálně podanou reklamací nebo stížností u naší společnosti.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.