Počet nahlášených stížností: | 48 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dnes jsem poslouchala hovor ,který sme s přítelem nečekali . Volala paní z MBA Finance ,že přítel si loni zrušil pojištění u Generalli pojišťovny odpovědnosti vůči zaměstnavateli ,že tam měl dluh 200 Kč a ,že má okamžitě jak prašivý pes jim zaplatit náklady přes 1200 Kč
Přítele by měla kontaktovat pojišťovna a srozumit ho s dluhem ,který vznikl a né vymáhání z MBA Finance ,kteří vyhrožují inspektory !!! Měl by zaplatit pouze dlužnou částku a měl by vidět kde a za co dluží ,když si dluhu není vědom .
|
Tweet |
Vymáhá-li společnost údajný dluh, musí také prokázat existenci tohoto dluhu. Pokud je spotřebitel přesvědčen, že mu žádný dluh vůči společnosti nevznikl, je vhodné o tomto informovat přímo společnost, jež údajný dluh vymáhá. Neexistuje-li dluh spotřebitele vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat.
Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasní agentury, nemá tato inkasní agentura žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli. Aby mohla být nařízena exekuce, musela by společnost nejprve uplatnit svoji pohledávku u soudu.
Dobrý den, paní Liková,
z Vaší stížnosti nejsme schopni určit, o jaký případ se jedná. K tomu, abychom se mohli vyjádřit potřebujeme znát alespoň jméno, ke kterému se, podle Vás údajný dluh, váže. Zašlete nám e-mail s identifikací pohledávky, kterou jsme dostali do správy na e-mail: info@mbacgroup.cz A následně se Vám k případu vyjádří kompetentní osoba.
Děkuji Vám za pochopení
Lukáš Richter
Manažer call centra
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.