Společnost


Jiří Brož

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5022Dodané jiné zboží než bylo objednáno a prodejce nekomunikuje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 13 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2014, před 10 lety

Aleš Zajíček

Znění stížnosti

Zakoupil jsem v internetovém obchodě Myslivost a hunting holínky Pervect Demar na dobírku,zboží dorazilo sice s velkým zpožděním ale přišlo,jenže ne takové jaké jsem si objednal.Jedná se o holínky podobné,ale ne shodné s objednanými.Objednané byly holínky Pervect Demar s možností zatažení svršku a poslali jiné.Ještě dodávám,že dobírka kterou jsem zaplatil byla stejná jaká byla u objednaných holínek.Dále jsem chtěl zárovenˇpožádat o výměnu velikosti holínek za menší z 46 na 45.Okamžitě ještě tentýž den kdy jsem zásilku převzal a to bylo 14.11.2014 jsem zboží vyreklamoval pomocí reklamačního formuláře uvedeného na stránkách obchodu přesně podle reklamačního řádu obchodu Myslivost a hunting,kde je také uvedeno že mi budou do dvou pracovních dnů zděleny instrukce ohledně zpětného odeslání zboží.Jenže do dnešního dne žádná odpovědˇ nedorazila.Zkoušel jsem i několikrát volat na telefonní číslo uvedené na stránkách obchodu,ale nic,zvoní to jenže nikdo to nezvedá.Takže podtrženo sečteno asi jsem narazil na nekomunikativního a nespolehlivého prodejce


Produkt

Holínky Perfect Demar


Požadované řešení

Požaduji po prodejci aby mi poslal takové zboží které jsem si objednal a také zaplatil a to holínky Perfect Demar s možností zatažení svršku.Dále bych chtěl zárovenˇprodejce požádat o výměnu velikosti na číslo 45.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2014 17:42, před 10 lety

Dodání jiného zboží se považuje za vadu. Prodávající odpovídá dle § 2161 občanského zákoníku kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,

a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,

c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Spotřebitel má právo na dodání zboží, které je v souladu s kupní smlouvou. Jedná se o reklamaci, která musí být vyřízena do 30 dnů. Doporučujeme tedy prodávajícího vyzvat k určení adresy, na kterou má reklamované zboží odeslat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2015 14:10, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Spor může být nadále řešen soudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.