Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#50220Nic jsem si smluvně neobjednala

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2021, před 4 lety

Petra Dvořková Dvořáková

Znění stížnosti

Nic jsem si smluvně neobjednala, přišel mi balíček zdarma, který jsem ani osobně nepřevzala a uvnitř byla složenka k úhradě. Dnes mi byla do schránky vhozena další neobjednaná zásilka. Zásilku vracím i s jakýmsi balíčkem na poštu. Společnost mne kontaktovala telefonicky.


Produkt

Nějaké vitamínové doplňky.


Požadované řešení

Zastavit zásilky, smazat veškeré mé osobní údaje. Žádné peníze nemám k dispozici a momentálně se připravuji na transplantaci, mám tedy jiné priority než podobné.....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2021 13:58, před 4 lety

Spotřebitel je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od podnikatele prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel podnikateli na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Podnikatel by v případě sporu musel prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany podnikatele opravdu zaslán.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.4.2021 14:03, před 4 lety

Vážená paní Dvořáková,

situaci samozřejmě rádi prověříme, údaje případně vymažeme, jen potřebujeme znát Vaše zákaznické číslo, adresu nebo telefonní číslo. Bez toho bohužel nejsme schopni zákaznickou kartu dohledat a situaci jakkoliv řešit.

Závěrem uvádíme, že žádné zásilky neposíláme bez předchozího souhlasu. Pro případné rychlejší vyřešení Vašich požadavků doporučujeme využít naši zákaznickou linku 234 099 888 (pracovní doba Po-Pá 8:00-17:00), kde jsme schopni požadavky zpracovat během několika minut.

S pozdravem
Zákaznický servis Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2021 16:45, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2021 22:09, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.