Počet nahlášených stížností: | 89 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Následující vyjádření se týká poskytovatele služby (prodávajícího), nikoli toho, kdo technicky zajišťuje platbu.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.
Dobrý den, na DIMOCA jsme objevili váš příspěvek na tomto fóru a samozřejmě vás rádi podpoří při řešení nedorozumění, která jste učinili. Co je DIMOCO? DIMOCO je licencovaný platební institut a umožňuje uživatelům mobilních telefonů nakupovat digitální a fyzické zboží pomocí platební metody zvané „Carrier Billing“, alternativy ke kreditním kartám, bankovním převodům nebo PayPal. Uživatelé vědí, jak platit za elektronické publikování, video na vyžádání, online hry nebo služby digitální hudby prostřednictvím mobilního telefonu, tabletu nebo SmartTV prostřednictvím účetního systému mobilního operátora, tj. Telefonního účtu. Tuto platební metodu nabízí mnoho mezinárodních společností, jako je Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook. Proto si je dnes v oblasti mobilních plateb neumíme představit! Co není DIMOCO? DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb. Zřejmě chcete vyřešit problém se službou u poskytovatele služeb? V případě jakýchkoli dotazů je k dispozici tým MPSC - mobilní platební centrum pro zákazníky. Váš tým odborníků vám pomůže vyřešit tuto situaci u vašeho poskytovatele služeb: www.mobileinfo.biz; E-mail: info-cz@mobileinfo.biz S pozdravem tým DIMOCO
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den. Nechala jsem si zablokoval prémiové SMS a zablokovala přístup třetí osoby na můj účet. Od té doby mi žádné zprávy nechodí.Dekuji
Děkujeme stranám za součinnost a stížnost tímto uzavíráme.