Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#50222Nesouhlas s účtováním služby kterou jsem si nevyyžádala

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2021, před 4 lety

Jitka Chytková

Znění stížnosti

Z tohoto čísla mi chodí sms které si účtují 99kč


Požadované řešení

Jak se mám bránit?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2021 13:51, před 4 lety

Následující vyjádření se týká poskytovatele služby (prodávajícího), nikoli toho, kdo technicky zajišťuje platbu.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.4.2021 10:35, před 4 lety

Dobrý den, na DIMOCA jsme objevili váš příspěvek na tomto fóru a samozřejmě vás rádi podpoří při řešení nedorozumění, která jste učinili. Co je DIMOCO? DIMOCO je licencovaný platební institut a umožňuje uživatelům mobilních telefonů nakupovat digitální a fyzické zboží pomocí platební metody zvané „Carrier Billing“, alternativy ke kreditním kartám, bankovním převodům nebo PayPal. Uživatelé vědí, jak platit za elektronické publikování, video na vyžádání, online hry nebo služby digitální hudby prostřednictvím mobilního telefonu, tabletu nebo SmartTV prostřednictvím účetního systému mobilního operátora, tj. Telefonního účtu. Tuto platební metodu nabízí mnoho mezinárodních společností, jako je Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook. Proto si je dnes v oblasti mobilních plateb neumíme představit! Co není DIMOCO? DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb. Zřejmě chcete vyřešit problém se službou u poskytovatele služeb? V případě jakýchkoli dotazů je k dispozici tým MPSC - mobilní platební centrum pro zákazníky. Váš tým odborníků vám pomůže vyřešit tuto situaci u vašeho poskytovatele služeb: www.mobileinfo.biz; E-mail: info-cz@mobileinfo.biz S pozdravem tým DIMOCO

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2021 16:44, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.5.2021 08:41, před 3 lety


Jitka Chytková

Dobrý den. Nechala jsem si zablokoval prémiové SMS a zablokovala přístup třetí osoby na můj účet. Od té doby mi žádné zprávy nechodí.Dekuji

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2021 11:45, před 3 lety

Děkujeme stranám za součinnost a stížnost tímto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.