Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Pan řidič je líný jet na vaši adresu, natož nedej bože vylézt z auta a jít zazvonit a doručit vám balík (podle mě na adresu = k domu, ne kdesi na parkovišti, když mám moc velké štěstí), takže prozvoní mobil a když okamžitě nezvednete, hned zadá nepředaný balík a šupajdí do místa pro vyzvedávání, protože je to pro něj míň práce tam všechny balíky vyhodit. Když mi předem dají vědět termín (se kterým souhlasím, nebo ho změním ma jindy), tak je jasné, že jsem doma, čekám na balík a není absolutně žádný důvod, aby tam ten řidič ani nezkoušel jet ho předat, když to jeho prozvonění nestihnu...
Tohle už se mi stalo asi po páté.
Tentokrát to ale ještě povýšili na jinou úroveň, nedali mi vědět ani termín dodání a ani to, že ten balík někam hodili !!
Ale protože je to doručovatel autem, tak lidé mají asi pocit, žee je to něco speciálního a je normální, když produkt jejich práce absolutně neodpovídá popisu, a je vpořádku jim dát peníze.
Doručení zásilky
Buď dohlédnout na to, aby řidiči (konkrétně mluvím o Rousínově) buď dělali svoji práci, nebo byli vyhozeni.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.