Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#50227Nedoručení zásilky v řádném termínu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2021, před 4 lety

Alice Milerová

Znění stížnosti

Dnes mi přišla sms a e-mail, že PPL mi bude doručovat balíček, kvůli tomu jsem musela z práce dříve a zůstala jsem doma místo jínych aktivit, které se daji dělat během hezkého počasí... ve 20:30 jsem vytočila číslo na řidiče a bylo mi sděleno, že to ke mně už asi nestíhá a že mi balíček doručí nejspíš zítra. Chtěla bych se zeptat co je toto za službu zákazníkům?! Vemte si takový rohlík, který Vás informuje, když se kurýr s jídlem opozdí s ještě se Vám slušně omluví .... od řidiče jsem neslyšela žádnou omluvu, prostě NIC. Dále mi poté ve 20:58 dorazí e-mail, že jste se mi pokoušeli doručit zásilku, což je samozřejmě naprostá lež.


Produkt

Zásilka z e-shopu ZOOT


Požadované řešení

Domluva kurýrovi, OMLUVA zákazníkovi, celkové zlepšení Vašich služeb


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2021 08:34, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2021 11:33, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2021 12:57, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.