Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes mi přišla sms a e-mail, že PPL mi bude doručovat balíček, kvůli tomu jsem musela z práce dříve a zůstala jsem doma místo jínych aktivit, které se daji dělat během hezkého počasí... ve 20:30 jsem vytočila číslo na řidiče a bylo mi sděleno, že to ke mně už asi nestíhá a že mi balíček doručí nejspíš zítra. Chtěla bych se zeptat co je toto za službu zákazníkům?! Vemte si takový rohlík, který Vás informuje, když se kurýr s jídlem opozdí s ještě se Vám slušně omluví .... od řidiče jsem neslyšela žádnou omluvu, prostě NIC. Dále mi poté ve 20:58 dorazí e-mail, že jste se mi pokoušeli doručit zásilku, což je samozřejmě naprostá lež.
Zásilka z e-shopu ZOOT
Domluva kurýrovi, OMLUVA zákazníkovi, celkové zlepšení Vašich služeb
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.