Společnost


ERGO pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50228Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2021, před 4 lety

Martin Seibt

Znění stížnosti

V prodloužené záruce nám začala zlobit pračka. Třikrát byla odeslána do servisu a vrátila se nám s tím, že jí nic není. Při každém návratu jsem pořídil videozáznam. Ten jsem se snažil odeslat přes úschovnu a email likvidátorům. Ti mi odepisovaly, že jim videa nelze stáhnout nebo spustit. Proto jsem emaily odeslal i známým, kteří je otevřeli a spustili. A tuto záležitost řeším již od konce listopadu a máte skoro konec dubna, stále neúspěšně. Místo nákupu prodejna Planeo Elektro, Ústí nad Labem.


Produkt

Elektrolux 40035362, ewt 1266exw


Požadované řešení

Jelikož nám pojišťovna nenavrhla jiné řešení, jak problém vyřešit. Požadujeme vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2021 07:37, před 4 lety

V případě zamítnutí práva na pojistné plnění, může spotřebitel požadovat zdůvodnění zamítnutí. Nesouhlasí-li s důvody zamítnutí, má možnost podat stížnost. Nebude-li spotřebitel ani s tímto úspěšný, má možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2021 13:50, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2021 12:16, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.