Počet nahlášených stížností: | 35 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Ja obednal telefon s Androidem, dual SIM na strance Hitech. Nic neprislo na poste. Pak pise jeden pan Conor O'Brien z firmy Hexa-Chain Co., Ltd. na strance esko.cz ze balik se vracel a ukaze foto s balikem a nejake obcodni podminky a ze mam platit. To je ale jina stranka nez na ktere obednal ja. Pak zacal, ze mi proda adresu a mi pride exekuce. Adresu nemuze prodat - neni moje a pani IANA (majtelka adresy) adresy nechce prodat. Tak prisla exekuce (predsoudni vyzva) od pani Ladislava Galova (b4b.inkaso.pohledavky@gmail.com). Kontaktoval firmu b4b-inkasso (https://www.b4b-inkasso.com) a mi zapsali (text nakonec). Takze pani Ladislava Galova neni. Ani nepracuje. A to je pod vod. A proc poprava na ucet? Ja chtel platit ale peniz se mi vzdy vracelo z jeho uctu - baunsbek.
Neznam, jestli pan Conor O'Brien je nebo neni. Jeho emaily byly slusne ale moc jasne cesky nepise - cizinec. Lepe by psal anglicky. Snazi se ale pise ze neco plati a pak chce peniz. Jak muze chtit peniz kdy uz platilo?!? Ale on pak chce jen cast peniz, min nez predtim. Takze pan Conor O'Brien mozna je pod vod taky. Nebo jina firma mu kradla data. Ale to proste neni normalne aby tak najednou prisla poprava na ucet. A navic neocekavana.
Vážený pane Ivanovici,
e-mail, který jste obdržel z adresy b4b.inkaso.pohledavky@gmail.com, nebyl odeslán z naší společnosti B4B INKASSO s.r.o. Jedná se o podvodný e-mail, ve kterém bylo zneužito naše obchodní jméno. Naše společnost zasílá e-maily pouze z domény @b4b-inkasso.com a správný název naší společnosti je B4B INKASSO s.r.o. Paní Ladislava Gálová v naší společnosti nepracuje ani nikdy nepracovala.
Na případy zneužití našeho obchodního jména upozorňujeme i na našich webových stránkách www.b4b-inkasso.com a věcí se již zabývá i Policie České republiky.
Pokud byste obdržel další e-mail z adresy b4b.inkaso.pohledavky@gmail.com či z nějaké jiné adresy neobsahující doménu @b4b-inkasso.com, prosíme uveďte své telefonní číslo a budeme Vás kontaktovat.
S pozdravem
B4B INKASSO s.r.o.
Telefon Android dual SIM, pod vod, exekuce na uctu, pod vod take (inexistujici osoba)
Pan Conor O'Brien pokud existuje aby si kontroloval data a navic aby spravne odesilal baliky. A pak aby nestrasil exekuci. Ja nic neplatim. Vypada jako pod vod.
A pokud pan Conor O'Brien neni, ten kdo je aby prestal delat pod vod na internetu!!!!!!
|
Tweet |
Co se nedodaného telefonu týče, pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající (HiTech Electronics s.r.o.) má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Co se údajné exekuce týče:
Pokud již společnost B4B INKASSO s.r.o., která má pohledávku údajně vymáhat, spotřebitele informovala, že předchozí email, který byl spotřebiteli zaslán jménem této společnosti, je podvodný a věcí se již zabývá Policie ČR, spotřebitel by na tento podvodný email neměl reagovat a vymáhanou částku by neměl hradit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.