Počet nahlášených stížností: | 136 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý deň,
dňa 6. 4. 2021 som chcela pridať na bazos.sk nový inzerát. Moje telefónne číslo však bolo / je zablokované a všetky inzeráty zmazané. Nie som si vedomá porušenia pravidiel z mojej strany. Žiadne upozornenie som neobdržala.
Následne som túto "sťažnosť" písala aj na podpora@bazos.sk, keďže iný kontakt som nedohľadala. K dnešnému dňu bez odpovede.
Dnes som sa opäť skúsila pridať nový inzerát, ale vzhľadom na to, že iné číslo nemám a bez jeho overenia to nie je možné, k ničomu som sa nedopracovala.
Tento prístup zo strany bazos.sk ma prekvapil a radikálne zmenil môj pohľad na ich profesionalitu.
ďakujem ep
odblokovanie telefónneho čísla a opätovné sprístupnenie mojich neoprávnene zmazaných inzerátov
ďakujem
|
Tweet |
Dle bodu č. 4 obchodních podmínek, si "prevádzkovateľ vyhradzuje právo vykonať nevyhnutné zmeny v inzeráte, prípadne inzerát vôbec nezverejniť, prípadne inzerát odstrániť, ak bude v rozpore s platnými zákonmi Slovenskej republiky, podmienkami Bazos.sk alebo dobrými mravmi."
V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek serveru Bazos.sk.
Byla-li služba poskytnuta úplatně, platí, že pokud služba nebyla po zaplacení smluvené částky řádně poskytnuta, ačkoli stěžovatel splnil dohodnuté podmínky pro poskytnutí služby, jedná se o podstatné porušení smlouvy a stěžovatel má právo od smlouvy odstoupit. V takovém případě podnikatel vrátí úhradu za nevyužitou službu, pokud stěžovatel nemohl využít tuto službu. Nevrátí-li podnikatel stěžovateli úhradu za neposkytnutou službu, bezdůvodně by se obohatil. Kdo získá majetkový prospěch plněním z právního důvodu, který odpadl, musí vydat oč se obohatil.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.