Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Řidič byl strašně nepříjemný choval se ke mně jak nějaký spodině... chtěl jsem aby jsme si předali balík někde v Bystřici pod hostýn M jestli to bude v jeho pravomoci ale pan řidič bohužel řekl že přes Bystřici ani nejezdí a že mi to přehodí na Chvalčov na dresu Jenže na adrese nikdo není a odmítl mi to předat i v Bystřici nakonec ve finále po dlouhá hádání a arogantní vystupování řidiče pán řekl že se možná ozve jak pojede s Chvalcova a že mi to nechá na na depozitu PPL že si proto mám přijet není to poprvé chování toto řidiče samozřejmě ani neměl roušku takže děkuju nashle
Pan řidič by se měl laskavě nad sebou zamyslet a ne vystupovat před lidma jeho arogantním chováním a to neříkám že nedodržuje hygienické postupy který jsou na nařízený vládou. Možná bych se zamyslel nad tím jestli bych ho nepropustil zkazil mi celý den děkuju
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Výkon státního zdravotního dozoru spočívá v kontrole plnění povinností podnikajících osob fyzických a právnických k ochraně veřejného zdraví.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.