Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#50236Arogantní řidič s nepříjemným chovanim

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
21.04.2021, před 4 lety

Jakub Štěpan

Znění stížnosti

Řidič byl strašně nepříjemný choval se ke mně jak nějaký spodině... chtěl jsem aby jsme si předali balík někde v Bystřici pod hostýn M jestli to bude v jeho pravomoci ale pan řidič bohužel řekl že přes Bystřici ani nejezdí a že mi to přehodí na Chvalčov na dresu Jenže na adrese nikdo není a odmítl mi to předat i v Bystřici nakonec ve finále po dlouhá hádání a arogantní vystupování řidiče pán řekl že se možná ozve jak pojede s Chvalcova a že mi to nechá na na depozitu PPL že si proto mám přijet není to poprvé chování toto řidiče samozřejmě ani neměl roušku takže děkuju nashle


Požadované řešení

Pan řidič by se měl laskavě nad sebou zamyslet a ne vystupovat před lidma jeho arogantním chováním a to neříkám že nedodržuje hygienické postupy který jsou na nařízený vládou. Možná bych se zamyslel nad tím jestli bych ho nepropustil zkazil mi celý den děkuju


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2021 13:35, před 4 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Výkon státního zdravotního dozoru spočívá v kontrole plnění povinností podnikajících osob fyzických a právnických k ochraně veřejného zdraví.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2021 11:12, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2021 12:22, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.