Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, byli jsme dnes opět svědky, já a můj partner nepříjemného chování vaší prodavačky na pobočce Billa, Makovského nám.Brno. Jednalo se o garanci, podporované vašim řetezcem. S garancí jsou neustále velké problémy. Opakovaně je nám odmítáno vydání, je poukazováno, že lžeme, pokud je nám garance vydána tak velmi s nepříjemným jednáním.
(příště si řadu před námi vyfotím a paní jí ukážu?)
Můj partner přistoupil k prodovačce, která má vydávání těchto grancí na starosti a slušně ji požádal o vydání garance,
první reakce prodavačky bylo rázné otázání, jestli je si jistý kolik lidí před ním bylo. Odpověděl, že je si jistý, že před ním bylo 8 lidí a stejný počet byl i u jiných pokladen. Odbila ho a řekla, že nyní jsou u její pokladny pouze tři lidé (nyní). Bohužel paní nešetřila dalšími hlasitějšími projevy. NAKUPUJÍCÍ se poté cítí jako kriminálník.
Není to poprvé, moji sousedé mi mou zkušenost potvrdili. Před moji známou bylo 20 lidí a paní garanci odmítla vydat, když si sama jistě musela být vědoma návalem u pokladem, (které nebyly otevřeny všechny).
Měl by to být pro nás benefit, abychom v B nakupovali, ale za těchto okolností je to pouze odstaršujícím aktem, neplnícím svůj účel.
Děkuji za řěšení
Veronika Indruchová
Garance Billa-Pokud je před Vámi ve frontě více než 5 zákazníků a nejsou otevřeny všechny pokladny, dostanete od nás slevový kupon.
Myslím si pokud není možné zvládat garanace tak je prosím zrušte nebo je omezte hodinou jejich vydávání (ve špičce by se nevydávali), v blízké pobočce v OD Perle nám bylo řečeno, že garanace nedávají, že je jich na pobočce málo, proto to není možné zvládat.(alespoň nám to řeknou upřímě).
Garantujete nám něco co nám odmítáte splnit.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Nikde není přesně stanoveno, jak by se zaměstnanci měli k zákazníkům chovat. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Pokud společnost nabízí tuto výhodu pro své zákazníky, je její dobrou vizitkou stanovení tranparentních podmínek a jejich dodržování.
Hodnocení:
Komentář: Společnost Billa se mi omluvila a přislíbila proškolení zaměstnanců na danné pobočce. Děkuji dTestu a obchodní společnosti za přímé jednání.