Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#50242Neobjednaná objednávka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.04.2021, před 4 lety

Jan Macháček

Znění stížnosti

Dobrý den, 16.4 jsem si objednal vitamín D zdarma za poštovné 50 Kč, objednávka č. 2104925611 došel balík s další objednávkou č.2104925618, kterou jsem si neobjednal jednalo se o kávovar v ceně 2388 a součástí byla složenka na 200 Kč. Proto chci odstoupit od smlouvy a zaplatit vzniklé náklady za vrácení neobjednáne objednávky.
Žádám o zrušení veškerých objednávek a odstranění mých osobních údajů.
Jan Macháček


Požadované řešení

Žádám firmu o odstranění veškerých mých osobních údajů a zrušení všech objednávek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2021 14:46, před 4 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejko) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.4.2021 15:14, před 4 lety

Vážený pane Macháčku,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že naše společnost od Vás dne 16.4.2021 obdržela objednávku ročního balení produktu OmegaMarine Forte+, zaslanou prostřednictvím našich webových stránek. Tak, jak uvádíte, nejprve jste učinil objednávku ročního balení produktu Vitamín D3 VitaSolaris v ceně poštovného a balného, tedy 49,- Kč. Následně jste však potvrdil i objednávkový formulář pro objednání ročního balení produktu OmegaMarine Forte+ s tím, že obdržíte předchozí roční balení produktu Vitamínu D3 VitaSolaris zcela zdarma. Předmětné objednávky můžeme kdykoliv doložit. Dovolte mi Vás také informovat, že zasílání jakéhokoliv zboží bylo ukončeno, zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu. Podrobné vyjádření bylo zasláno také na Vaši emailovou adresu.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.4.2021 15:23, před 4 lety


Jan Macháček

Nejsem si vědom potvrzení následné objednávky, poslali jste mi scan vaši objednávky do mého mailu a tvrdíte že jsem potvrdil objednávku, tím že jsem nereagoval.
Objednávka odeslána zpět odesílateli a domluvené vrácení vzniklého poštovného.
Takže komunikace proběhla téměř úspěšně.
Budu rád když z vaší společností už nebudu mít nic společného. A lituji každého vašeho zákazníka, kterého se snažíte oblbnout, nesmyslnými objednávkami.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2021 11:32, před 4 lety

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.