Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Už týden jsem čekala na obálku z práce s dokumenty. Dne 20.4.2021 zazvonila pošta, že mi nese zásilku z ciziny a ještě mi předala výzvu k vyzvednutí zásilky pro mou matku. Prý se zásilka nevešla do schránky. Nechápala jsem ale výzvu jsem si vzala protože nic jiného pošťačka v ruce neměla. Matka druhý den ráno volá na poštu, co to je za zásilku, že nic nečeká a výzva nemá ani sledovací číslo. Na poště jí řekli, že tam mají psaní pro mě. Došla jsem si pro to na poštu v Neratovicích. Samozřejmě to bylo psaní z práce a když jsem se vrátila domů, ve schránce byla výzva ať si vyzvednu dopis. Jsme jen lidi a práce na poště je neoceněná ale vítr v hlavě u poštovních zaměstnanců je už výsměch. Díky poště jsem prošvihla důležitou uzávěrku pro svůj projekt.
nedoručení zásilky/špatná výzva k vyzvednutí
Lépe vybírat zaměstnance a nebrat každého matláka co vlastní řidičský průkaz nebo kolo.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.