Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
dne 6.4.2021 mi byl vyměněn HD setobox + modem za původní HD setobox od bývalého provozovatele UPC. Hned od počátku užívání mám s užíváním jen samé problémy - setobox nenahrává všechny programy, které jsem si navolila a když už je nahraje, dá mi je k dispozici ke shlédnutí až po 2-3 dnech - proč? Dále se mi často stává při zpětném shlédnutí, že se sekne obraz, ovšem zvuk běží stále dál - chci vidět i děj, nejen zvuk, není to přece radio. Další problém mám poslední 3 dny s tím, že když chci přehrávat, objeví se mi v pravém horním rohu hláška "Nelze se připojit k serveru...", modem začne blikat a jsem bez připojení - vzhledem k tomu, že pracuji homeoffice, potřebuji, aby internet fungoval, jako tomu bylo do té nešťastné výměny. Lze tyto problémy vyřešit? Na to, že platím za služby HD setoboxu o 100 Kč víc než za klasický, tak služby tomu rozhodně neodpovídají.
Žádám o zprovoznění vyměněných přístrojů, popř. o jejich výměnu, pokud jsou závadné.
|
Tweet |
Pokud služba není poskytována ve sjednané kvalitě, je vhodné tuto službu reklamovat a žádat nápravu.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Filipcsiková, mrzí mě vzniklé komplikace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.