Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#50247Nový setobox a modem - výměna 2021

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.04.2021, před 4 lety

Jana Filipcsiková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 6.4.2021 mi byl vyměněn HD setobox + modem za původní HD setobox od bývalého provozovatele UPC. Hned od počátku užívání mám s užíváním jen samé problémy - setobox nenahrává všechny programy, které jsem si navolila a když už je nahraje, dá mi je k dispozici ke shlédnutí až po 2-3 dnech - proč? Dále se mi často stává při zpětném shlédnutí, že se sekne obraz, ovšem zvuk běží stále dál - chci vidět i děj, nejen zvuk, není to přece radio. Další problém mám poslední 3 dny s tím, že když chci přehrávat, objeví se mi v pravém horním rohu hláška "Nelze se připojit k serveru...", modem začne blikat a jsem bez připojení - vzhledem k tomu, že pracuji homeoffice, potřebuji, aby internet fungoval, jako tomu bylo do té nešťastné výměny. Lze tyto problémy vyřešit? Na to, že platím za služby HD setoboxu o 100 Kč víc než za klasický, tak služby tomu rozhodně neodpovídají.


Požadované řešení

Žádám o zprovoznění vyměněných přístrojů, popř. o jejich výměnu, pokud jsou závadné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2021 08:41, před 4 lety

Pokud služba není poskytována ve sjednané kvalitě, je vhodné tuto službu reklamovat a žádat nápravu.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.4.2021 06:17, před 4 lety

Dobrý den, paní Filipcsiková, mrzí mě vzniklé komplikace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2021 16:43, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2021 07:43, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.