Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pošta mi doručí zásilku - balík do ruky zcela výjimečně.
Nevím jestli d test se zabývá i doručováním zásilek.
Mám velmi špatné zkušenosti s poštou. Pošlou sice SMS, dnes vám budeme doručovat zásilku, nevymezí ani přibližně čas doručení, tj. je možné zásilku očekávat mezi 8 - 18 hod, celý den. Je výjimka, když zavolají nebo pošlou SMS, že jsou se zásilkou u vás před domem. Napíší adresát nezastižen a vyřešeno. Navíc kromě večerního doručení za příplatek nemám volbu času doručení. Dostanu sice kontakt na mobil doručovatele, ale ten telefon nebere, SMS nečte nebo nereaguje. Sledování zásilek, má rubriky, kde můžeme hodnotit, jak jsme spokojeni s doručením zásilky a chtějí náměty na zkvalitnění služeb, nejspíš to však nikdo nečte. Když se 14 dní někde toulala zásilka pro mě, vyžádala jsem si telefon do depa, které vypravuje zásilky, ale nikdo tel. nevzal, pak neposlali ani avízo k vyzvednutí zásilky, že je zásilka už na poště mi oznámil dodavatel, se kterým jsem situaci řešila.
Líbilo by se mi, kdyby Dtest zkoumal kvalitu doručování balíků u různých firem, myslím, že by pošta měla hodně špatný prospěch. Navíc je rozdíl v poplatku za balík na poštu a za balík do ruky.
týká se služby doručování balíků obecně
Otestovat kvalitu těchto služeb u různých poskytovatelů. Zvažte.
Moc děkuji
K. Štěpáníková
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.