Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
V Brne OC Campus 27.3.2014 jsem si koupil Razer Ironclad profesionalni podlozku pod mys s dlouholetou zivotnosti(propagovano prodejcem) za 1400,- kc zar.d. 24mes. Na pc jsem 1-2 hod max denne.Po 5 mesicich a 22 dnech jsem podlozku reklamoval z duvodu neumerne vydrenych ploch. Prvni verdikt cituji"Mechanicke poskozeni/poskozeno nevhodnym zachazenim zakaznik nevenuje dostatecnou pozornost cistote kluznych ploch na mysi.Tuto podlozku pouzivame denne v kancelari a zadne vydrene plochy na ni nevznikaji.Jedine co na kazde podlozce casem vznikne a to i kdyby byla potazena treba diamantovou vrstvou, je leskla ci vylestrna plocha od pohybu mysi. A to není vada, ale standartni opotrebení.
Ta sama leskla mista se po case objevi i na kazde klavesnici kde se navic i vytrati pismenka.Neexistuje povrch nebo material na kterem by po čase nedoslo pri treni ke zmenam jeho povrchu."(Pokud vim pismenka na klavesnici se vypaluji laserem, takze se nema jak vytratit).Tak jsem si nechal vyhotovit znalecky posudek ve kterem je zdokumentovana pod mikroskopem podlozka i mys Logitech G700s cenou 2700,- koupena stejneho datumu jako podlozka, verdikt posudku je v muj prospech-neumerne opotrebeni a nekvalitni zpracovani povrchu podlozky. Dalsi vyjadreni na tento posudek cituji:"podlozka patri do spotrebniho mater. a po 7 mesicich uzivani je mozne, ze se projevi zmeny na povrchu(pouzival jsem ji 5mes. a 22dni od toho dne ji ma alza ve vlastnictvi)dale nemuzeme souhlasit se znaleckym pos. protoze nema informace o stavu a cetnosti pouzivani mysi." Takze jsem chtel uplatnit §616 rozpor s kupni smlouvou, po 2 tydnech cekani jsem dostal email vyrizeni reklamace opravou, dnes pri osobni navsteve jsem dostal pouze zpet znalecny posudek, ale odpoved na muj dopis zadna, reklamace se stale zamita nyni bez udani duvodu.(s vedoucim pobocky jsem byl domluven, ze me poslou posudek na adresu, uz nekolikrat jsem byl nucen pobocku osobne bezduvodne navstivit).Domnivam se, ze pokud prodejce s posudkem nesouhlasi, vyhotovi si posudek vlastni pro podlozeni sveho tvrzeni?servisni technik prece neni kompetentni zamitnout znalecky posudek na zaklade sveho uvazeni.Jaka je zakonna lhuta prodejce odpovedet na rozpor s kupni smlouvou? Pokud prodejce neuzna rozpor s kupni smlouvou mam v planu pokracovat predzalobni vyzvou.Dale po prvni reklamaci se na podlozce objevila ryha, ale alza odmita pripustit, ze k ryze doslo u nich i kdyz zadnou dokumentaci o ryze pred reklamaci nemaji.Dale nechapu proc za celou dobu se k veci nevyjadrila Alza, vsechny zpravy co mam jsou vyhotoveny servisni firmou GameAD o jejichz duveryhodnotsi mam velke pochybnosti jejich informace od technika P.J. jsou velmi zavadejici.Take jsem si vsiml nekolik tydnu po koupi podlozky, ze vetsina obchodu tento produkt zacla stahovat z prodeje vcetne alzy, tak si rikam proc asi?Od Alzy mam informace poruchovosti 7% z prodanych kusu.Doufam ze touto cestou se tato zalezitost vyridi a nebudeme muset tento trivialni pripad resit u soudu.
Rarez Ironclad, reklamace c. SRE14307794r
Vraceni kupni castky zbozi a uhradu znaleckeho posudku v hodnote 500,-
|
Tweet |
Pokud spotřebitel nesouhlasí se zamítnutím reklamace, může si nechat vypracovat znalecký posudek, kterým bude rozporovat odůvodnění zamítnutí reklamace. Pokud prodávající s posudkem nesouhlasí, není povinen si nechat vypracovat svůj vlastní posudek, může setrvat na původním odůvodnění reklamace. Nejedná se o další reklamaci, proto nejsou stanoveny žádné zákonné lhůty.
Oprávnění vykonávat činnost soudního znalce vzniká jeho jmenováním. Znaleckou činnost mohou vykonávat pouze znalci zapsaní do seznamu znalců a tlumočníků. Znalcem může být jmenována pouze osoba, která má potřebné znalosti a zkušenosti z oboru, v němž má jako znalec působit. Existuje tedy předpoklad, že závěry předložené soudním znalcem by měly být správné. Pokud však společnost bude nadále trvat na svém zamítavém stanovisku, rozhodnout o právech a povinnostech stran může autoritativně pouze soud. Před podáním návrhu k soudu je nutné společnost upozornit tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Spotřebitel nám ke stížnosti uvedl následující:
Dobry den,
po zverejneni u Vas na internetu najednou Alza odpovedela na moje emaily po nekolika tydnech od doruceni a po dalsim tydnu reseni Alza prijala pochybeni na strane servisu a vratila mi penize vcetne znaleckeho posudku, tudiz reklamace je uzavrena.
Dekuji za pomoc bez zverejneni bych se asi odpovedi ani penez nedockal.
S pozdravem Velin