Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#50257Nefér jednání, nekomunikace a neschopnost řešit problémy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2021, před 4 lety

Martin Mašek

Znění stížnosti

Dobrý den,

chci se zeptat na možnosti stížnosti na společnost Vodafone. Jsem dlouholetým zákazníkem bývalého UPC, nově Vodafone a od října, kdy VF převzal UPC jsou neustálé problémy, výpadky služeb a problémy s připojením a rychlostí. Společnost Vodafone na stížnosti nereaguje, nebo reaguje po 7 dnech s tím, že se mi možná někdo do 30 dní vyjádří.

Jakýkoliv pokus navázat telefonický rozhovor s infolinkou je nemožný - 3x jsem volal déle než 45 minut bez toho, aniž by mi někdo telefon zvednul, nebo nedej bože zavolal zpět. Problémy přetrvávají, komunikace od vodafone nulová.
Když se člověk konečně dovolá na např. nové produkty, operátor s problémem není schopen nic vyřešit a odkáže klienta pouze na reklamační linku nebo email.

chtěl bych se zeptat, kam je možno podat oficiální stížnost, popřípadě žalobu a podobně, aby nás, nespokojené klienty, kteří platí za služby včas někdo bral konečně vážně, reagoval na naše problémy, a hlavně, aby je někdo řešil.


Produkt

UPC internet


Požadované řešení

žádám, aby někdo řešil problémy a ne jen tupě mlčel.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2021 14:28, před 4 lety

Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.4.2021 06:30, před 4 lety

Dobrý den, pane Mašku, mrzí mě vzniklé komplikace. Ujišťuji Vás, že je naším cílem poskytovat služby na co nejvyšší úrovni. K výpadkům nebo technickým potížím bohužel docházet může, přičemž bezchybné připojení nedokáže garantovat žádná společnost. Pokud jste nám již napsal, budeme se Vaším požadavkem zabývat co nejdříve. V posledních dnech máme zvýšený počet dotazů od našich zákazníků. Snažíme se je vyřizovat v co nejkratší možné lhůtě a spravedlivě v pořadí, ve kterém jsme je přijali. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky



Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2021 16:02, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2021 14:34, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.