Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
S přítelem jsme kupovali skříň v Jena nábytek v OC Futurum, vybrali jsme si a protože jsme ji chtěli trochu poupravit,tj. do vybraného modelu skříně jsme chtěli poupravit řešení polic, tak aby jsme měli středovou příčku, kde na jedné straně budou police a na druhé bude šatní tyč na ramínka. Prodejce nám řekl, že je to řešitelné, ale že si počkáme 7 týdnů. Řekli jsme o.k. a zaplatili celou částku (4999,- skříň + 999,- modifikace polic do skříně. Objednávka byla hotová po 9 týdnech což bylo pro nás celkem znepokojující vzhledem k předešlé komunikaci která nikam nevedla a nic neřešila. Dnes t.j. 23.11.2014 přítel jel vyzvednout skříň na pobočku, vše proběhlo v pořádku dokud jsme vše doma nerozbalili a nezjistili chybné díly na skříni.
Dále již zkopírujeme elektronickou reklamaci co řešil přítel:
Důvod reklamace:
Kupoval jsem si skříň Cassanova v barvě dub bardolino (skříň se zrcadly) a k tomu jsem si přikupoval "Cassanova police pro dvoudveřovou skříň". Jenže ty police s přepážkou co jsem dostal jsou v barvě vanilky!! Navíc Šatní skříň s modifikací těchto polic nemá šatní tyč kterou jsem žádal a původní tyč je tím pádem k ničemu! Vzhledem k tomu. že dodání skříně bylo ještě o 2 týdny později po stanoveném termínu a navíc s takovým nepořádkem, nenechává mne to v klidu nad důvěryhodností Vaší společnosti...
Návrh řešení reklamace:
Náprava (výměna) přikoupeného systému polic za police v barvě dubu, protože nebudu mít dvoubarevnou skříň když mám celý byt v barvě dubu! Výměna šatní tyče za kratší k přizpůsobení na mou skříň.
Vzhledem k tomu, že jsem velice nespokojený a skříň již mám rozdělanou z krabic, tak nejsem ochoten to řešit vlastním odvozem, tudíž chci aby jste sem poslali někoho kdo dojede ke mě a vymění chybové prvky za ty co sem patří. Takže rovnou chci člověka, který mi tu skříň smontuje, protože se pak s nikým nebudu hádat že jsem něco udělal neodborně atd. a navíc to chci mít hotové rychle. Z tohoto důvodu jsem i ochoten zaplatit si montáž nábytku. Vzhledem k tomu, že jsme v přízemí a jedná se o jednu skříň v hodnotě cca 5000,- + 1000,- jsem ochoten si zaplatit MAX.10% z ceny výrobku! Ovšem za předpokladu, že se reklamace bude řešit HNED!! Tj. do dvou dnu to chci mít hotové, protože se mi nebude válet na bytě nepořádek a tím budu omezovaný na prostoru kvůli Vaší nezodpovědnosti... V opačném případě, krabice sbalím a budu žádat vrácení peněz z důvodu odstoupení od smlouvy ve 14ti denní lhůtě.
S pozdravem Martin Sedlák,DiS.
číslo faktury na kupní smlouvě (pod čárovým kódem): 9914545709 a 9914303003 Výrobky jsou již rozbalené.
Náprava (výměna) přikoupeného systému polic za police v barvě dubu a výměna šatní tyče za kratší k přizpůsobení na mou skříň. Tj. chci to co jsem měl mít v objednávce! Nejsem ochoten nábytek nikam vozit, ba naopak chci aby náprava byla sjednána u mě doma v co nejkratší době. Jsem ochoten si zaplatit montáž skříně u mě doma s novými a správnými částmi výrobku které mi budou dovezeny a montérama smontovány. Za tuto montáž jsem ochoten zaplatit max.10% z celkové ceny výrobku. V opačném případě budu žádat odstoupení od smlouvy z důvodu nedodržení domluvených podmínek.
Děkuji za vstřícné a rychlé vyřízení, viz výše.
S pozdravem Martin Sedlák,DiS.
|
Tweet |
Prodávající dle § 2161 občanského zákoníku odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Neodpovídá-li zboží uzavřené kupní smlouvě, spotřebitel může požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Jedná se o reklamační řízení, které musí být vyřízeno bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamce. Jde-li o rozměrné zboží, je běžnou praktikou prodávajících vysílat k posouzení reklamace techniky ke spotřebitelům domů. Doporučujeme však spotřebiteli nahlédhnout do reklamačního řádu, aby si ověřil, zda to má tímto způsobem nastavené i společnost JENA - nábytek, s.r.o. Dle zákona platí, že v případě objevení vady spotřebitel předmět plnění prodávajícímu předá, nebo jej podle jeho pokynů uschová nebo s ním jinak vhodně naloží tak, aby vada mohla být přezkoumána. Doporučujeme tedy nejlépe domluvu, které co nejméně elimuje náklady. Spotřebiteli svědčí v případě oprávněné reklamce právo na úhradu nákladů, které mu v souvislosti s uplatněním reklamace vznikly.
Společnost JENA - nábytek, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit. Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.