Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobry den,dne 22.4.od 8h rana zjisteno,ze nejde intern.prihlaseni,tudiz v 9h tehoz dne kontaktovan operator 02,nahlasena porucha,kdy na to konto prisla odpived az v 13.38h tehoz dne od operatora,ze int.pripojeni funguje !! Nicmene intrrnet.pripojeni stale nefungovalo,tudiz opet volano na 02 linku,kde mi bylo sdeleno operatorem,ze dnes probihala kabelu a zrejmne doslo technikem 02 k zamene a pripojeni kabelu k jine domacnosti..nevyreseno operatorem 02.tudiz opet volano,kdy mi pracovnik 02 linky sdelil,ze prijde zitra !!!! technik na opravu k nam domu..opet urgovano vecer !!!
Ze strany 02 velke selhani za sluzbu,kterou si radne platim a nechota ke klientovi ze strany 02 o brzke odstaneni zavady ktera vznikla ne mou pricinou!!opravdu velke zklamani!! Diky nefungujicimu internetu nejde ani tv!!
Zklamani a neochota 02!!
Pozaduji aby 02 se ke svym klientum chovalo tak,aby kdyz od rana je nahlasena klientem porucha internetu na 02 linku,aby byla co v nejkratsi dobe odstranena !!!
|
Tweet |
Pokud kvůli závadě na straně společnosti není možné službu využívat, nebo ji lze využívat jen částečně, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel může v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se Český telekomunikační úřad, který je příslušný pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů ze smluv mezi operátory a spotřebiteli.
Hezký den,
velice nás mrzí zmíněné nepříjemnosti, které vznikly při řešení technických komplikací. Vězte, že i v našem zájmu je odstranění poruchy v co nejkratším možném čase, a proto došlo k vyřešení do 24 hodin. Při zpětném ohlédnutí se však nejednalo o věc, kterou bychom mohli vyřešit na dálku a přivolaný technik v lokalitě vše opravil. Pokud bychom však mohli ještě jakkoli pomoci, stačí nás kontaktovat na oficiálních komunikačních kanálech viz. odkaz https://o2.cz/kontakty.
S pozdravem
Patrik Hogh
Guru pro Social Media, O2 CZ
Dobry den
Dekuji D testu za jejich snahu a doporuceni...
Ovsem nedekuji spolecnosti 02! Sice jak pise 02 problem odstranil technik do 24h ale po x urgenci..a ze nesla oprava na dalku,nebyla nase chyba,ale i dle technika opravujici zavadu osobne u nas,byl problem z Vasi strany kdy nekde menili kabely a nam kvi tomu neslo intern.pripojeni...takze chyba na nasi strane opravdu nebyla..ale spol.02 evidentne nema snahu kompenzace...
Nevadi..
Mejte krasny den
Ano, tomu rozumíme a netvrdíme, že potíže vznikly na vaší straně. Velice se omlouváme za komplikace. Pokud bude mít majitel zájem o kompenzaci, tak nás stačí kontaktovat prostřednictvím oficiálních komunikačních kanálů. Na druhou stranu je však zapotřebí počítat, že se bude jednat o poměrnou část za dobu nefunkčnosti tj. cca 10 Kč.
Mile 02,slo o kompenzaci v podobe naucit se chovani ke svym 02 zakaznikum...
O kompenzaci v podobe financni rozhodne neslo..
Preji hezky den !
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme.