Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#50262Nefungujici internet.sluzba

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2021, před 4 lety

Veronika Pivoňková

Znění stížnosti

Dobry den,dne 22.4.od 8h rana zjisteno,ze nejde intern.prihlaseni,tudiz v 9h tehoz dne kontaktovan operator 02,nahlasena porucha,kdy na to konto prisla odpived az v 13.38h tehoz dne od operatora,ze int.pripojeni funguje !! Nicmene intrrnet.pripojeni stale nefungovalo,tudiz opet volano na 02 linku,kde mi bylo sdeleno operatorem,ze dnes probihala kabelu a zrejmne doslo technikem 02 k zamene a pripojeni kabelu k jine domacnosti..nevyreseno operatorem 02.tudiz opet volano,kdy mi pracovnik 02 linky sdelil,ze prijde zitra !!!! technik na opravu k nam domu..opet urgovano vecer !!!
Ze strany 02 velke selhani za sluzbu,kterou si radne platim a nechota ke klientovi ze strany 02 o brzke odstaneni zavady ktera vznikla ne mou pricinou!!opravdu velke zklamani!! Diky nefungujicimu internetu nejde ani tv!!
Zklamani a neochota 02!!


Požadované řešení

Pozaduji aby 02 se ke svym klientum chovalo tak,aby kdyz od rana je nahlasena klientem porucha internetu na 02 linku,aby byla co v nejkratsi dobe odstranena !!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2021 10:28, před 4 lety

Pokud kvůli závadě na straně společnosti není možné službu využívat, nebo ji lze využívat jen částečně, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel může v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se Český telekomunikační úřad, který je příslušný pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů ze smluv mezi operátory a spotřebiteli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.4.2021 11:23, před 4 lety

Hezký den,

velice nás mrzí zmíněné nepříjemnosti, které vznikly při řešení technických komplikací. Vězte, že i v našem zájmu je odstranění poruchy v co nejkratším možném čase, a proto došlo k vyřešení do 24 hodin. Při zpětném ohlédnutí se však nejednalo o věc, kterou bychom mohli vyřešit na dálku a přivolaný technik v lokalitě vše opravil. Pokud bychom však mohli ještě jakkoli pomoci, stačí nás kontaktovat na oficiálních komunikačních kanálech viz. odkaz https://o2.cz/kontakty.

S pozdravem

Patrik Hogh
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.4.2021 11:42, před 4 lety


Veronika Pivoňková

Dobry den
Dekuji D testu za jejich snahu a doporuceni...

Ovsem nedekuji spolecnosti 02! Sice jak pise 02 problem odstranil technik do 24h ale po x urgenci..a ze nesla oprava na dalku,nebyla nase chyba,ale i dle technika opravujici zavadu osobne u nas,byl problem z Vasi strany kdy nekde menili kabely a nam kvi tomu neslo intern.pripojeni...takze chyba na nasi strane opravdu nebyla..ale spol.02 evidentne nema snahu kompenzace...
Nevadi..
Mejte krasny den

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.4.2021 12:16, před 4 lety

Ano, tomu rozumíme a netvrdíme, že potíže vznikly na vaší straně. Velice se omlouváme za komplikace. Pokud bude mít majitel zájem o kompenzaci, tak nás stačí kontaktovat prostřednictvím oficiálních komunikačních kanálů. Na druhou stranu je však zapotřebí počítat, že se bude jednat o poměrnou část za dobu nefunkčnosti tj. cca 10 Kč.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.4.2021 12:57, před 4 lety


Veronika Pivoňková

Mile 02,slo o kompenzaci v podobe naucit se chovani ke svym 02 zakaznikum...
O kompenzaci v podobe financni rozhodne neslo..
Preji hezky den !

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2021 11:27, před 4 lety

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.