Počet nahlášených stížností: | 111 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 28.3.2013 jsem v prodejně Foot Locker v Brně-Olympii zakoupila obuv Adidas zboží 4101623404100 za cenu 2490,-Kč.Toto jsem z důvodu rozpáraných švů a vytržené svrchní části od gumy reklamovala na prodejně dne 1.10.2014.Na přijetí reklamace jsem čekala na prodejně téměř 20 minut, neboť hlavním zájmem prodavačů bylo prodávat. Na prodejně nebyl nikdo kompetentní reklamace vyřizovat,pouze přijímat.
Dne 2.11.2014 ( po 32 dnech), tedy po uplynutí zákonné lhůty pro vyřízení reklamace mi telefonovala slečna o vyřízení reklamace,ale netušila, jak reklamace dopadla.
Na prodejně dne 8.11.2014 mi opět po 20 minutovém čekání bylo sděleno,že nebyla uznána reklamace pro nesprávné používání obuvi ??? Což je nesmyslné tvrzení. Navíc mi prodavač odmítl sdělit jakýkoliv kontakt na osobu oprávněnou reklamace vyřizovat a posuzovat,s kterou jsem chtěla kontaktovat.
Požádala jsem tedy písemně o odstoupení od kupní smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace v 30-ti denní zákonné lhůtě.Prodavač převzal žádost a doposud se nikdo neozval (23.11.2014)
Sportovní kotníčková obuv Adidas 4101623404100
Požaduji vrácení peněz
|
Tweet |
Poslední den lhůty pro vyřízení reklamace byl pátek 31.10.2014. Pokud v tento den nebyla reklamace vyřízena, spotřebitel má stejná práva, jakoby se jednalo o vadu nedostranitelnou, jedná se o tzv. subjektivní neodstranitelnost. Dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR ze dne ze dne 27. 7. 2011, sp. zn. 33 Cdo 3228/2009, platí, že "stanoví-li zákon č. 634/1992 Sb. v § 19 odst. 3 lhůtu 30 dnů k vyřízení reklamace od jejího uplatnění, pak prodejce svou povinnost splní, jestliže v zákonné lhůtě (není-li smluvena lhůta delší) též vyrozumí spotřebitele o způsobu vyřízení reklamace; až od tohoto okamžiku lze považovat reklamaci za vyřízenou z hlediska zamezení nevyvratitelné právní domněnky neodstranitelnosti vady." Pokud by došlo mezi stranami ke sporu, soud bude zkoumat, zda reklamace byla důvodná z pohledu spotřebitele.
Společnost Foot Locker Czech Republic s.r.o. byla o podané stížnosti informována a nemá zájem o využití služby VašeStížnosti.cz pro řešení spotřebitelských sporů, neboť považuje svůj zákaznický servis za zcela dostatečný. Vzhledem k tomu, že tato služba funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.
Spor tak může být nadále řešen pouze v občanskoprávním řízení. V případě potřeby další konzultace se může spotřebitel obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na lince 299 149 009.