Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#50280Číslo objednávky 1210089694

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2021, před 4 lety

Bozena Matúšová

Znění stížnosti

Dne 10.3 jsem zaplatil teplakovou soupravu ,ale dodnes nemám zboží prosím o info


Požadované řešení

Prosím info ,kdy bude zboží zasláno


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2021 22:26, před 4 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.4.2021 11:16, před 4 lety

Dobrý den, paní Matúšová,

je mi líto, ale toto (1210089694) není naše objednávka. Čísla objednávek z nákupní galerie Poštovné Zdarma začínají číslem 103 a mají 9 číslic. Ve Vašem případě se tedy jedná o objednávku z jiného eshopu, nejspíše www.postazdarma.cz. Kontaktujte prosím tento obchod:

tel. číslo: +420 222 703 432 (PO-PÁ, 08-16h)
email: info@postazdarma.info

Přeji Vám zdárné dořešení situace.

Hezký den přeje
Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2021 23:11, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.6.2021 05:38, před 4 lety


Bozena Matúšová

Tepláková souprava přišla před třemi týdny. Už

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.6.2021 11:01, před 4 lety

Dobrý den, paní Matúšová,

je mi líto, ale toto (1210089694) není naše objednávka. Čísla objednávek z nákupní galerie Poštovné Zdarma začínají číslem 103 a mají 9 číslic. Ve Vašem případě se tedy jedná o objednávku z jiného eshopu, nejspíše www.postazdarma.cz. Kontaktujte prosím tento obchod: tel. číslo: +420 222 703 432 (PO-PÁ, 08-16h) email: info@postazdarma.info

Přeji Vám zdárné dořešení situace.

Hezký den
přeje Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.